miércoles, 13 de febrero de 2008

YA FALTA MENOS...

Poca cosa para explicar durante estos días, mientras espero que llegue el lunes para visitar al podólogo y me diga cuando puedo empezar a correr continuo dándole a la bici y algo de natación.
Ayer hice 65km por terreno mas o menos llano, por aquí siempre hay algun repechón para espabilarte, por la tarde 1050m de natación o como se llame lo que intento hacer en la piscina.
Hoy he vuelto hacer otros 1100m, esto de nadar no me gusta nada,no sé si es porqué no tengo ni idea o porqué no le puedo dar al pico, pero la cosa es que se me hace muy aburrido, a ver si poco a poco le voy encontrando el tranquillo y me divierte un poco mas.

Pongo un par de fotos del fin de semana pasado de la estancia en Amsterdam con Montse.



Montse con una de las bicis que alquilamos para dar vueltas por la ciudad.
Es un gustazo ver como la mayoría de la gente se mueve en bici, a parte del respeto que tienen los coches hacía ellas dándoles siempre prioridad.


Aquí en una fantástica tienda de quesos, esta semana me estoy poniendo tibio.


11 comentarios:

SANTIAGO dijo...

A ver qué sorpresa te da le podólogo..!!
Los quesos me vuelven LOCOOOOO!!!
Ánimo!!
:)

karli dijo...

Hola Xavi! a veure si el dilluns et donen una alegria...
Jo tambè m'aburreixo molt nedant, que inventin un Mp4 d'aigua ja!!segur que aguantariem mes estona.
Formatges has dit? pensava que era una tenda de pneumatics de cotxe! collons quin tamany els formatxots aquests!!
Vinga nen, l'ho dit, dilluns cap al metge i donar-nos bones noticies a tots!!

SANTI PONS dijo...

Apa que tu no vius bé també?na viatjant!em teniu acollonit, quina colla de vividors!!! sort el dilluns! dilluns segurament et donaran l'alta amb tu i a mi la baixa, jejeje ....

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

Salutacions,
Feia temps que no et visitava al Blog: veig que ho tens tot controlat, bicicleta+natació+viatges+formatges= recuperació segura.

Apa, molta sort
P.D: Per al Karli: ja està inventat el mp3 per nedadors, es posa lligat al voltant del gorro. El David Meca en feia promoció al seu darrer "repte".

javipobla dijo...

Santiago a ver si de aquí poco puedo empezar a correr porque sinó el queso empezará hacer daño de verdad,jeje.


Karli,a veure que diuen,suposo que m'hauré d'esperar a que em facin les plantilles,pero demanaré siusplau si em deixen trotar molt suau algun dia.Molt bo el comentari dels formatges.


Santi,dilluns suposo que tu estaras molt més cardat que jo,però amb la satisfacció d'haver-te cascat 400km.

Iñigo,quant de temps,ja vaig veien al teu blog que t'estas posan en plena forma.A veure si em recupero aviat i coincidim en alguna cursa.

Oscar 1977 dijo...

Ciclistes, ciclistes.... si no toquessin tant els collons per les Costes del Garraf!!!! (hay que en mataran els Tri's). Ben fet, que tothom respecti la bicicleta urbana!! Xavi, per la cursa de bombers ens veiem, i a Donosti hem de ser penya blogerra!!!!!!

robert mayoral dijo...

molt maca Amsterdam....i al nedar mica en mica li pillaràs el gustillu...jo no li veia el què...i mira, semblo un peixet!!
sort el dilluns!

karli dijo...

Va nanu que estic esperant el parte mèdic!! com ha anat? digam que be...

rogero dijo...

ya veus. Plantilletes noves al canto no? Bé, esperem que sigui això nomès! Eo, molt maco amsterdam, quina enveja sanaaaaa!!!

Marc dijo...

Xavi saps alguna cosa??? Ja tornes a estar a punt?

javipobla dijo...

Oscar amb una mica de sort ens veiem a la sortida dels Bombers.Donosti ho tinc al cap però poc a poc.

Robert a veure si és veritat, de moment ho veig molt negre.

Karli doncs ja ho veus,d'aquí 15 díes espero començar a trotar.

Rogero,l'has encertat.Tot i que quan entres al podoleg ja diuen que sempre surts amb les plantilles sota la màniga,jeje.

Marc,ja ho veus,això va lent de collons.Una abraçada crak.