martes, 21 de octubre de 2008

RUNNING+DIR

Poco a poco voy cogiendo un poco de volumen de running,la semana pasada salí 3 días para hacer unos 35km,poca cosa pero algo es algo,esta he salido lunes y martes con un total de 28km,espero cerrar la semana con unos 60.El domingo no pude asistir a la cursa del Mediterrani,por segundo año consecutivo el vencedor de la maratón fué Víctor Gonzalo.Felicidades crak.
El jueves hice mi debut en el DIR y en el spinning,me lo pasé muy bien,aunque las molestias encima de la bici aun no han acabado de remitir.Espero ir tres días a la semana para alternar spinning con natación y algo de pesas.
De momento mis entrenos de running son por la carretera de las aguas,así que si alguien se quiere apuntar ya lo sabe...por cierto he visto mas jabalíes en Bcn que en Pobla,ya tiene guasa la cosa.

7 comentarios:

oscar dijo...

Bueno, ja vec que vas tornant a les rutines! Segur que en 4 dies agafes la forma!!!!

karli dijo...

Ei nanu, si et va be akest dissabte podem kedar al matí per fer un running, o pujo jo i fem carretera de les aigues o baixes tu i fotem passeig maritim de Premià. Va nanu lliguem'ho això!! ens diem algo...va va crack!!!

SanTiago Pons dijo...

Javiii,
ara ara començes a correr!com ho tens dema per venir al musgo??? suposo que dema anira per llarg la cosa, jejejej

javipobla dijo...

Oscar,anem fent,poc a poc i amb la calma.

Karli,aquest disssabte em va de conya,si veniu vosaltres millor,jeje,ho dic perque encara no em conec molt bé els voltants de Barna,tot i així em comprometro a correr el cap de setmana que vulgueu a Premia.Vinga va que hem de començar a fotre kilometres.

Santi!!ja em fa falta ja que vaig tieso,divendres he d'estar als 8 de peu,el musgo haurà d'esperar...tu deus anar amb unes ganes terribles!!!

Ferran Vila dijo...

Ostres, Carretera de les Aigües, la meva zona d'entrenos quan vivia a BCN, quins records. Un d'ells els de veure molts cops senglars a tocar, están acostumats a les persones i els veus molt d'aprop. Aquest dissabte no puc venir però algún altre quedem. El més que ve ja pujaré a la mountian. Hem de cadar per fer una sortida per Collserola, si no ho coneixes alucinarás amb lo que hi ha toncant la City.

Tri?kike dijo...

Ja tenia ganes de llegir les teves aventures.
Ara poc a poc i bona lletra, que tot arriba campio.
La zona del maresme tambe es molt bona, tant per corre com per anar en bici i tenim la serrada del litoral que esta força be.
Una abraçada i ja era hora de tenir noticies teves de nou.

javipobla dijo...

Ferran,si si,allà d'on vinc jo als senglars no t'hi apropes ni de broma,hi aqui casi que t'acompanyen a fer l'entreno.De moment no tinc mountain aqui baix.Pero podem quedar per fer running.

Kike,com va tot?segur que fet una bestia,no?jo ara començo a fer algo que estava molt parat,m'ha vingut bé un temps de desconexió per motivar-me una mica.Faras la maratò de Bcn o ja t'has apuntat a l'ironman directament?Una abraçada crak.