sábado, 5 de abril de 2008

POCO ENTRENO PERO INTENSO


Esta semana no he podido estar muy pendiente del blog, y tema entrenos tampoco he ido muy sobrado.
El lunes después del tute de Vilafranca me lo tomé de relax absoluto,el martes salí con Txulillo para hacer 14km de running por terrenos sube-baja a ritmo de 4'30km con muchísimo viento, acabé destrozado.
El jueves volvimos a salir con la bici para subir el puerto de Montllobar a lo que daba el cuerpo, y ayer sábado nos juntamos con Xes y Farré para ir hasta el Pla de L'Ermita a Taull,125 km, la ida durísima con un ritmo demasiado fuerte y una subida que tumbaba para atrás.De vuelta para casa teníamos que volver a pasar por el puerto de Perves y las fuerzas estaban justitas, llegamos a Pobla a cero de fuel.
Hoy hemos vuelto a quedar para hacer una salida aparentemente tranquila...

9 comentarios:

karli dijo...

Doncs menys mal que no has entrenat gaire malalt!!! deu ni dor els ritmes que portes ja corrents!!!!
Puto barça puto barça eh eh!!!!
No vull tornar a parlar mes de la lliga fins l'any vinent!!!

javipobla dijo...

Karli corrent no estic per gaires floritures,vaig acabar arrebentat,aquesta setmana intentaré mes km a menys ritme.Barça no comment, i el presi que sembla que s'hagi begut un moblebar amb les ultimes declaracions.

Oscar 1977 dijo...

No pares noi. Això es bona senyal. Quina foto més maca!!! Jo en tinc una amb la Mireia i la Gemma al viatge de noces en el mateix lloc!!!!! M'encanta el romànic. Una forta abraçada.

javipobla dijo...

Oscar la foto és maca però no sé perque no es pot ampliar.Hauria d'entrenar una mica mes el running sino de cara a la tardor hauré de doblar entrenos,jeje.

SANTI PONS dijo...

xavi, ja no baixes dels 100 kms eh, jejejeje ... jo avui sortida na fent despres del diumenge,ara me'n vaig a correr una estona a veure com va! una abracada Crack!

javipobla dijo...

Santi,el que no fem és un dia de pla, estic de ports fins als mismissims.A veure el running com va,portes millor el genoll?

Oscar 1977 dijo...

Xavi, un secretillo, jo pujo les fotos centrades al principi o al final del pre-post, i despres poso els comentaris, així ja no les toco i es poden ampliar. De moment funciona. Segueix entrenant de cara la tardor que haurem de fer una mitja o marató junts...

robert mayoral dijo...

quina foto més guapa, amb neu i tot...aquest any et surts...

javipobla dijo...

Oscar ja ho provaré a veure si me'n surto.A la tardor marató fijo!

Robert,aquesta setmana canviarem la neu per l'aigua.