lunes, 31 de marzo de 2008

CICLO VILAFRANCA


Ayer hice mi debut en cicloturista, Vilafranca fue la escogida porque a priori no parecía ser muy dura.Luego fue bastante diferente.
Después de un buen madrugón llegamos sobre las 7 a recoger el dorsal, allí nos avisan que no les funciona el chip y por lo tanto no habrá clasificaciones,colas para recoger el dorsal hacen que la gente se empiece a calentar,la organización nefasta.
Con varios minutos de retraso dan la salida, estamos con Farré bastante retrasados en el pelotón, llega la primera subida a Font-Rubí,7km, allí empiezo adelantar a gente, noto que me dejo llevar y voy mas rápido de lo que en un principio tenía pensado,lo que hace un dorsal! ,Farré enganchado a mi rueda hasta la mitad del puerto decide aflojar el ritmo, yo continuo adelante hasta llegar arriba,se ha hecho una grupeta de 40-50 corredores, bajamos como locos y llegan unos km llanos con repechones,voy a la cola del grupo sufriendo muchísimo,suerte de Boixereu que me ofrece su rueda continuamente, en llano lo paso fatal y si encima van a 40km/h lo paso peor,quiero meterme delante del grupo pero la carretera es muy estrecha y no puedo,finalmente llega el puerto de les Ventoses, se rompe por completo el grupo, yo me junto con 3 corredores mas y subimos pim-pam, buen ritmo, llegamos arriba y decido no parar en el habituallamiento, volvemos a bajar, y otro tramo de rompe piernas, se vuelve hacer el grupo y encaramos el coll de Torreta, empezamos a subir y me noto medio pajarón, la velocidad que llevamos en el llano me está pasando factura, me quedo descolgado del grupo, me como una barrita en marcha y recupero al momento,vuelvo a cojer el grupo y me voy de ellos,tiro para adelante, son 10km de subida y veo que la gente sufre subiendo,adelanto corredores que van solos y cada vez me animo mas,llego arriba,segundo habituallamiento,lleno un bidón de coca-cola y me como 2 manzanas en un plis-plas,me pongo un plátano en el bolsillo y lo devoro solo subirme en la bici,empieza un durísimo sube-baja que lo hago con 3-4 corredores mas, me encuentro muy bien y llegamos a la subida de Font-Rubí, esta vez por el otro lado, 2km y a lo lejos veo la grupeta que se había adelantado en les Ventoses, justo arriba contacto con ellos,km100 y tercer habituallamiento,no paramos, directo para abajo con un viento que te ladea la bici, los km pasan volando y hay algun pique que otro pidiendo relevos en los km finales, me pongo delante del grupo y entramos a la zona deportiva en busca de la meta...aun la buscamos ahora, ni se dignaron a montar la llegada,patético.Tiempo final sobre las 4h35 aprox.
Lo mejor de la ciclo ha sido el ambientillo que desconocía,un placer haver conocido en persona al Blogger Santi,(t'espero per fer tirada per aqui dalt),estar con la gente conocida de aqui arriba,tanto de Pobla como de Tremp,Marc;(anims i el proxim cap de setmana a veure si pots treure la rábia que portes dins.)
Después comilona con Federic,su mujer,Xes,Farré,Postigo,Boixereu,Tirapu y 2 amigos.Ahora a pensar en la próxima...


13 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
a la proxima cicloturista vaig darrera teu, jejeje ... encantat de saludar-te i aviat fem una sortida Crack!!! Felicitats novament pel temps que vas fer!

javipobla dijo...

Santi,casi millor que ho fem al reves,jo darrere teu,jeje.Merci, tu per anar de relax i parar una bona estona als habituallaments deu ni do.És nota que la bici la tens apamada,a entrenar fort el tema de plat i a volar!

SANTI PONS dijo...

xavi,
res de relax,llastima de les rampes ... jejeje ... jo hagues somiat debutar com ho has fet tu la veritat ... lo meu es mes de donar voltes, eps, alerta que encara puc fer una altre bogeria abans de Roth ... si fas una altre ciclo avisa'm ... a www.marchasmiticas.com hi surten totes!

karli dijo...

Quin nivell!!! estàs fet un monstre pedalant!!!
Quin caos d'organització no? i tot això m'imagino que ho vareu fer pagant una pasta! indignant!!!no vareu reclamar o què?
No l'hi fotis gaire cas a en Santi Warrior Pons que akest amb lo sonat que està segur que va fotre dues voltes!!!ell està sonat però tu veig que acabaras igual que ell amb akestes matxacades...

javipobla dijo...

Santi,remences hi anem segur,a veure si t'animes,i estem mirant d'anar a fer alguna altra abans de la bonaigua,em crec lo de la bogeria,a vegades s'ha de pensar com ho fas tú per acabar de decidir-te de fer les coses, o sigui rollo a saco!

Karli,res de monstre,pel pla vaig patir moltissim.L'organització de pena,jo no em vaig queixar perque anava de novato però és per empreyar-te,el que et puc dir segur és que no hi tornaré, amb la ilusio que em feia veure la linea de meta i aixecar els braços...,imaginat que t'ho fan en una marató...et talles les venes.23 euros vam pagar.Amb en Santi vam estar parlan abans i despres de la cursa i no semblava pas que s'hagues cascat 140km,estava més fresc que una rosa el tio.A veure si ens veiem amb tu i petem la xerrada.

Marc dijo...

Xavi!
Felicitats per la teva primera cicloturista!! Per cert jo també aniré a Remences. Ja esteu apuntats? jo ho vaig fer la setmana passada perquè aquest any hi ha molta demanda i tancaran molt aviat!
Jo l'he feta 3 vegades i és molt ben parida, ja ho veuràs.

Ferran Vila dijo...

Javi estas fet un crack de la bici. Molt bon temps, encara més pensant amb els entremos que portes. Amb la canya que li fots a correr et queda molt poc pel tri, vinga que la piscina t'espera, je,je.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Javi FELICITATS de nou!
Va ser un plaer coincidir!El debut q vas fer, impressionant!
Sobre la organització, un desastre.
Tot i això, el recorregut estava guapo.
Espero coincidir amb tú ben aviat de nou!
Cuidat crack!

Oscar 1977 dijo...

Doncs mira que els del barri de l'Espirall (segons vec al trofeig tan guapo) organitzen la mitja i ho fan superbé. Quin munt de km., no? això de la cicloturista? Vinga, salut, noi!!

Mariona dijo...

Vols dir que era la primera cicloturista? Si sembla que l'hagis feta tota la vida!!!! Enhorabona, ets un crack! Jo estic pensant si m'apunto a Remences, i en cas afirmatiu, si a la curta o a la llarga...

javipobla dijo...

Marc ja em vaig apuntar fa uns dies,doncs ens veiem allí,es durilla,no?


Ferran, el TRI el veig molt complicat,nadar no va amb mi,aniras alguna ciclo?

Marc,gràcies crak,el recorregut va estar molt bé,a veure si algun dia ens ajuntem i fem una surtideta.

Oscar,em diuen fa un temps que faria 140km i no m'ho crec,l'organització em sap molt greu dir-ho peró va estar fatal.

Mariona,espero que la primera de moltes més, animat a fer remences i ens veiem allí,i si et decideixes per la llarga millor que millor!!

SANTI PONS dijo...

actualitza el bloggggg,volem veure un post nou!no deixis de pedalar eh xavi!jejejeje... una abracada

javipobla dijo...

Santi aquesta setmana he anat una mica liat i algun problema amb el PC.Tranqui que la bici no la deixo...el que hauria de fer és entrenar una mica mes el running.