jueves, 5 de junio de 2008

CAMBIOS A LA VISTA

Estos días he tenido el blog un poco abandonado debido a que he ido un poco mal de tiempo.
Finalmente no participaré a la Volta la Bonaigua, la culpa la tiene una molestias que me salieron en la rodilla hace unas 3 semanas en que no les di mucha importancia y después la cosa ha ido a mas,así pues estaré ayudando en la organización,como que haciendo running no hay ni rastro de los dolores llevo unos días saliendo a trotar 50min sin apretar mucho.
Y como todo no es el deporte solo comentar que pasado el verano hago un cambio radical en mi vida y me traslado a vivir a Bcn.
Supongo que compañía para entrenar no me va a faltar.Espero que a partir de esta semana ya pueda actualizar el blog mas asiduamente.

10 comentarios:

rogero dijo...

barna tiu? et tornes un pixapí!! bueno allà les opcions són moltes... sort!

SANTI PONS dijo...

Quin canvi!ben fet,la vida son decisions!ja baixare de tant en tant a fer cerveses va!:-))) eps, quan ens veiem va, posa data!

javipobla dijo...

rogero ja ho veus,jo que deia que mai baixaria a la cyty..gracies pels anims i segur que ens veurem en alguna cursa.


Santi,a veure si és veritat,ara vaig una mica malament de temps,però a veure si conseguim veure'ns abans de que m'instal.li a bcn.

Ferran Vila dijo...

A Barana?. Jo fa 4 anys que em vaig fugar d'allà, ja,ja.
Res, sin vens a BCN un día has de pujar al Maresme que veures bones carreteres per cremar neumàtic.
Si portes una BTT, un día et dono una volta per Collserolaés lo millor de la ciutat, kilometres de senders al costat de la city.
Sort amb el genoll...i amb la intalació a Barcelona.

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

Molta sort en els nous projectes!!!!

javipobla dijo...

Ferran,t'agafo la paraula per pujar pel maresme,la btt la deixaré a Pobla,no la toco gens.

Iñigo,moltes gracies,a tu t'informaran de tot,jeje.

Oscar 1977 dijo...

Es clar, tant baixar al final... Un altre "ca macu", "pija pins" o "de can fanga"... Jo fa deu anys que vaig fujir de la metropoli. De totes maneres sort en el teu nou projecte i estem més a prop. Així que a la Behovia, eh pillín?

robert mayoral dijo...

bueno doncs i vols et deixaré que m'acompanyis quan la pugi a la meva volta, jo serà la primera experiència amb la Bonaigua...tinc unes ganes!!

karli dijo...

Nanu ja pots contar amb mi per aquests entrenos per quan vinguis a viure a la city!! tranquil que no deixarem que t'enyoris del teu poble, ja saps on estem i no nomes per entrenar, una copeta,un futbol, ja saps que a Premià hi tens un parell d'amics!!!
Cuidat aquests dolors, de tota manera deixam dir-te que crec que quan et fiques amb una cosa vas massa a saco i tens tendencia a lesionar-te, prent'ho amb una mica mes de calma XAvi!!!

javipobla dijo...

Oscar,res de camacu,sóc poblatà fins a la medula.A veure la behobia com va i de pas aprofitar per fotre'ns uns bons guateques.

Robert,ja ho havia pensat d'acompanyar-te,pero crec que quan tu vinguis estaré de vacances.Segur que te'n surts prou bé a La Bonaigua.


Karli,moltes gracies,ja quedarem per fer activitats varies,jeje.I de que m'ho prenc massa a saco tens tota la rao,funciono així,n'hauré d'anar aprenent.