martes, 14 de octubre de 2008

Y AHORA,QUE PREPARO?

Después de meses desaparecido de blogs y entrenos ha llegado la hora de empezar a prepararse alguna cosita,pero que? de momento no hay nada a la vista, así que iré leyendo blogs a ver si me coje el gusanillo y me pongo a preparar alguna locura.
De momento estoy apuntado a la Behobia,objetivo a corto plazo que espero que me sirva para empezar a entrenar con asiduidad,tengo 3 semanitas para cojer "algo" de forma y poder disfrutar de la carrera sin sufrir demasiado.
Han sido 3 meses prácticamente sin dar ni golpe,entre la lesión,vacaciones y el traslado a Bcn ha faltado tiempo y sobretodo ganas de entrenar.
Espero que a partir de hoy os pueda volver a explicar mis batallitas deportivas.

Y como diria el gran Valentino,scusate il retardo.


Os pongo un par de fotos de este verano donde casualmente me encontré con la plantilla de los all-backs en Sydney.

11 comentarios:

Unknown dijo...

Me'n alegro que tornis a fer alguna crònica... ja pensava que t'havies tirat a la mala vida!
Si estàs pel pallars ens veiem per la piscina, sinó ja mantenim contacte pel bloc o pel facebook... s'ha d'estar a la última!
Salut!!!

Ferran Vila dijo...

Hola Javi. M'alegro de veuret per aquí un altre cop. Doncs per projectes pel 2009 no serà, hi ha la tira ja t'inspiraras. Bé ja saps que el día que vulguis pillar la bici pels voltans de BCN nomes ho has de dir. Jo el més que bé espero estar ja recuperat del tot i mes d'un cap de setmna bajaré a Barna per fer alguna sortideta per Collserola, paradis verd impagable pels habitants de la citi ;-), ja t'ho dire per si pots apuntar-te. Salut i kilómetres.

sergi dijo...

Ei , crack , soc el Sergi de Tremp!aleluia , ja es feia raro no llegir res pel teu blog!Si vols alguna motivació jo et proposo una , marato de valencia.Nosaltres en un principi i volem anar.Llastima que no et geurem gaire per la pisci i no podrem comentar la jugada , pero com aixo dels blogs esta tant de moda jo també n'he creat un , aixi que ja ho saps si hi vols dir algo estas convidat a fer-ho!cuidat molt i a entrenar fort per la behovia!Per cert quines besties aquestos del rugby no?

karli dijo...

Hombreeeeee!!! el noi de LA Pobla ja torna a ser akí!!!jejeje.
Serà per objectius...de moment el dia 1 de novembre ja saps que tens un ironman nocturn per barna!!!no pots faltar tio!!! i en plan mes "net", home la Beobia ja es prou motivant, al desembre apuntat per fer la mitja de Mataró, va home que es la mitja de la meva ciutat natal i no hi pots faltar!!
Estem en contacte, si algun dia vols sortir a entrenar truca...

SanTiago Pons dijo...

Crackkkk, ka era hora eh! tens ganes de preparar alguna bojeria??? no et preocupis que ja t'ajudare!jajajaja ... vens el dia 1 al final o que????

daniel leiva posadas dijo...

javi ,aqui tienes asesoramiento ,que locura quires? te traemos la carta y pide,!! hay un meno especial de la casa muy bueno... pide!! ja jaja

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

M'alegra de que tornis a reobrir el blog...havia sentit "rumors" de que potser el clausuraves....Hem trobat a faltar les teves cròniques, a veure si finalment coincidim en alguna cursa.
Molta sort en tot!!

javipobla dijo...

Anna,no et pensis,aquest estiu molt bona vida no he fet,eh?estic per Bcn,m'hauré de buscar alguna piscina per aqui,tot i que sense nedar també puc estar,eh?jeje,cuida't molt.


Ferran,moltes gràcies,suposo que poc a poc ja aniré posant-me algun repte,de moment les bicis les tinc a La pobla perque em fa mal el genoll,fent running cap problema per això,tot i així ens haurem de veure en algun event si o si.

Sergi!!!com va noi?de moment aniré fent poc a poc i quan estigui bé em pensaré en fer alguna cosa seria,ja veurem,quan és Valencia?ara entraré al teu blog i estem en contacte per aqui,els del rugby una mica grossos si que son.No entrenis gaire que tu ja estas fort...

Karli,suposo que vindré tant al sopar com a la mitja de Mataró,objectius ja vaig llegint que n'hi ha de tots colors,anirem sobre la marxa.Haurem de quedar per fotre alguna surtideta de running a veure si em poseu a to que estic per l'arrastre.

Santiiii,bojeria de les teves no,gràcies que tu estas molt sonat i em fotries al forat amb 2 dies,el dia 1 vinc quasi segur.

Daniel,miedo me das,voy a entrar en tu blog para ver tus locuras y te digo algo.jeje.

javipobla dijo...

Iñigo a veure si poc a poc tornem a la rutina d'entrenaments i em poso les piles perque estava molt engossit.Si vens amb alguna cursa de Bcn ja diras alguna cosa.Ens veiem.

SANTIAGO dijo...

Jaaavi!!
Esta mañana no nos hemos visto en los 10km del Mediterrani!!
Que Tal? Da señales de vida. Cuando me digas te enseño mi circuito de trail-running por collserola!
;)

javipobla dijo...

Santiago te he contestado por mail,esto del trail lo dejamos mas para adelante que sino voy a sacar el higado,jeje.