lunes, 19 de mayo de 2008

POCO ENTRENO

Esta semana debido al mal tiempo y que tenía que bajar a Bcn no he podido entrenar mucho.
El martes fuimos con Xulillo hasta Aransis,70km.
El jueves decidimos hacer una tirada larga de 140km,bajamos hasta Balaguer por el Doll y subimos por el mismo sitio, a falta de 35km para llegar a Pobla me empezó a entrar medio pajarón,supongo que aún no había recuperado bien de Remences y me puse a rueda de Xulillo que me llevó hasta el final,nos salió una media de 30km/h con 2 puertos.
Hasta ayer domingo no pude volver a salir a rodar y nos juntamos una buena grupeta de Pobla,subimos el puerto de Montllobar y nos dividimos bastante,de vuelta a Pobla nos quedamos con Xes y Xulillo para hacer una última ascensión a Pessonada,nos salieron 85km a ritmo muy fuerte,a lo que daba el cuerpo.
Y hoy después de muchos días he salido a trotar un rato,11.200km a ritmo de 4.40.Mejores sensaciones de las que en un principio pensaba,mañana agujetas aseguradas.
El viernes me reencontré con el grupo Victor go para hacer una cena y explicarnos las últimas batallitas,la gente está pilladísima con el triatlón,de momento la posibilidad de hacer la maratón de San Sebastián va cogiendo fuerza.



Bocata en Balaguer...Xulillo untándolo de ketchup.


Inmortalizando otra salida.

9 comentarios:

TriSident dijo...

Peaso animal estàs fet dalt la bici.La coca aquella de recapta deu portar epo a punta pala.De moment també li estic donant més a la bici que al còrrer,per als pesos pesants és més agraida.cap al novembre també vull anar a Donostia,no sé si a la marató o a la behobia.vaig a fer la maleta que dijous marxem a Lanzarote,ja t´explicaré a la tornada.
Cuida´t....i visca el barça manque pierda.F

javipobla dijo...

Fredy!!com va tot?entre l'epo i l'extracció de sang que em fan dalt dels ports vaig dopat fins als orelles.Moltissima sort a Lanzarote i disfruteu al maxim,una abraçada molt forta i ens veiem aviat crak!!

Ferran Vila dijo...

Cullò poc entreno....Pensat lo del tri, amb lo que corres i lo fort que estás a la bici nomes et falta nedar decentmnent. Jo estic boig per debutar pero el punyetero genoll no em deija. Salut

oscar dijo...

carai, poc entreno diu... Per cert, saps que el dia 15 hi ha la cursa de Templers a Lleida? Són 10km, tots per la ciutat. L'any passat s'hi van inscriure més de 500 persones, i aquest any es vol superar... A veure si t'animes, o fins i tot podríeu baixar un grup de Pobla o dels teus colegues de Victor Go. Et paso l'enllaç: http://www.cursatemplers.cat/

javipobla dijo...

Ferran,aquest és el problema,nedar.Fa mesos que no faig ni una braçada.Recuperat bé el genoll que de TRI's ni han moltes.

Oscar,ho miraré i potse li dic a Xulillo per baixar.Tot i que desde que porto les plantilles el meu entreno de running és bastant lamentable.

SANTI PONS dijo...

11.200kms? jejejeje ... acabaras fent un Ironman ja ho veuras!pero si vols un consell no et fotis cubates abans de començar q llavors vas amb la boca seca durant moltes hores, jejejeje ... una abraçada Crack! hem d'organitzar algo aviat eh!

Oscar 1977 dijo...

Pel que dius encara no saps si et van be les plantilles després de 11.200 kms?, jua,jua. Es broma, eh? maquinón. En Santi m'ha fet tornar enrera a veure el que habies escrit... Res home, a veure com pasan els mesos i encara ens haurem de coneixer a Donosti (potser també sortiria a la del Meditarrani un mes abans com un llarg, no sé) Salut i segueix fotent-li!!!

karli dijo...

Això son pocs entrenos? mare meva tio estàs ben enganxat als pedals!!
He sentit Donosti? potser ens hi veurem, deixem passar els mesos i a veure que passa.
En Litos seguirà o no? o parlen d'Italia, del Milan...aiaiai...
Com va anar per Moscou?jejeje

javipobla dijo...

Santi,jo si em foto cubates abans d'un ironman no vaig ni a la sortida animalot.


Oscar a veure si montem alguna cosa per Donosti,mediterrani com a entreno és una bona opció.

Karli,estaria molt be que coincidissim a donosti.a veure si passat l'estiu ens agafa ganes de correr de valent.