lunes, 26 de mayo de 2008

VAYA SEMANITA...

Otra semana con poquísimos entrenos,no hay mucho que explicar,entre el tiempo,(como continúen hablando de "sequera" que suban a Pobla)bodorrio que tuve el sábado y que el jueves tuve que bajar a Bcn solo pude entrenar de lunes a miércoles,miseria.
El miércoles teníamos pensado hacer con Xulillo una tirada larga en bici, pero después del running del lunes tenía unas agujetas brutales,pensaba que en bici no me afectarían y subiendo un puerto iba clavado como una estaca,total que la mejor opción fue dar marcha atrás y hacer 60km llanos.
Para poner mas notas negativas al asunto me dieron los resultados de unos análisis y tengo anemia,supongo que después de la Volta a la Bonaigua tendré que aflojar un poco,el jueves me harán mas pruebas a ver que tal.
Hoy dado que el tiempo ha dado una pequeña tregua he salido a rodar,75km con subida a Pessonada, las sensaciones bastante malas, ya no se si es por la anemia,porque hacía 4 días que no hacía nada o porque la cabeza me hace ver cosas raras.A ver esta semana como prospera...
No sé cuantos días hace que está el cielo así..
.
Con Xes y Xulillo el día de Sant Miquel en Llesuí

11 comentarios:

Oscar 1977 dijo...

Quins paisatges més bonics. Res home, ja arribaran temps millors per entrenar més. Si vols, aquest cap de setmana hi han dos deu mils a Barna, dissabte tarda al Delta Prat i diumenge a Nou Barris, t'apuntes, je,je... Crec que ja començaré a probar-me... Cuidat aquesta anemia.

robert mayoral dijo...

ara és temps d'aprofitar i fer entrenos indoor, com a l'hivern, intensius de natació...jo estic aprofitant per descansar!

Mariona dijo...

Confiem que el mes de juny canvii una mica el temps cap a millor...

fredy dijo...

Si no vols pluja l´any vinent fes Lanzarote,una pasada la bici.Cuida´t i descansa l´anemia no és bona companyia.F

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

suposo que vau parar per donar un cop de mà a la senyora que surt a la foto cuidant l'hort, oi?

SANTI PONS dijo...

anemia? la mare que et va parir!!! t'has de cuidar eh, no fotis! Xavi, posa una data i quedem per trotar un dia, en bici no m'atreveixo amb tu! :-(((((( un abracada!!!

Ferran Vila dijo...

Començoa a estar fins el nassos de tanta aigua. Anuncien el mateix temps fins dilluns vinent. Espero que s'equivoquin. Cuidat molt la anemia, que no és una tonteria.

javipobla dijo...

Oscar,si faig un 10000 arribo mort.Que et vagi molt bé i espero que estiguis ben recuperat del genoll.

Robert,aquí ho tinc malament per fer natació,no tenim piscina...tot i que tenim el llac ben ple!

Mariona com no canvii hi haurà inundació general.

Fredy!!felicitats!!ja éts finisher!!em sembla que em tocara descansar a la força finalment.Ja veuras...sense entrenar i coca de recapte a tope!!jeje.

Iñigo vam tornar a casa carregats d'enciams i tomaquets.

Santi,a veure que em diuen,la volta a la bonaigua ja la tinc casi descartada,per l'anemia i uns problemes que m'han sortit al genoll,hauré de descansar uns dies em sembla.

Ferran,el cap de setmana més aigua,ja t'hi cagues!!al final ens en sobrara i tot.

karli dijo...

Tranqui nanu!! no vegis coses on no hi son!
Son èpoques tio, corrents passa el mateix oi? doncs ja està collons!
El puto temps m'està fotent emprenyar de debó, i akest cap de setmana diuen que ve mes aigua!! fins els collons!!! si ara ja hauriem d'estar a la platjeta collons! be tu no eh...

oscar dijo...

Ei, Javi, ahir vaig veure que parlaven de tu a la contra del mundo deportivo... espero no deixis el mundillo del running-cycling amb el canvi d'aires!!
Ànim amb l'anèmia.

javipobla dijo...

Karli lo del temps és massa,portem no sé quants dies miran tot el dia cap a dalt per veure en quin moment és pot surtir a fer alguna cosa,no s'hi pot fer res més.

Oscar,ja ho veus,canvi d'aires pero ni pensar en deixar d'entrenar,ara però em toca baixar una mica la intensitat.Cuidat.