lunes, 3 de marzo de 2008

MARATÓN BCN

Nunca había estado como espectador en una maratón, es más,hasta hace un año jamás había estado en una maratón, ayer hacía un año de mi debut en maratón, donde sufrí como nunca.
Esta vez no podía tomar la salida por lesión, pero desde hacía días que pensaba que tenía que ir para animar como a mi me hubiera gustado que me animaran.
Quedé con Hugo para hacer un seguimiento en diferentes puntos y disfrutar de la carrera y la verdad es que la disfrutamos de verdad.
Disfrutas en los primeros km cuando los corredores te devuelven los ánimos, en el km 30 cuando te hacen una sonrisa-mueca, y en el 40 cuando te fijan la mirada, porque si has corrido sabes el significado de estos gestos, agradeces que el público te anime, al principio eufórico y al final como puedes.
Pude ver a la gran mayoría de go's irradiando felicidad absoluta,antes,durante y después de la carrera,a varios compañeros blogers, a gente de Pobla,todos ellos sufriendo y disfrutando a la vez,a Víctor que poco a poco ya se va recuperando y que espero verlo pronto con el pantalón corto y las bambas.


Felicidades a todos los que ayer tomasteis la salida con la intención de cruzar la meta


Grupo Víctor go antes de la salida.

.
Reencuentro con el showman de Mateo.

9 comentarios:

Ferran Vila dijo...

Jav igracies pels ànims. Per cert gran part de la cursa vaig estar radera d'un grupet go's. Em van anar molt bé ja que marcaban un ritme super constant. Llastima no haver pogut seguir-los fins al final.
Salut i a veure si tornes a correr aviat.

javipobla dijo...

Ferran vas fer un gran debut,felicitats.D'aqui res espero poder estar en alguna cursa.Tu segur que ja estas rentan la bike.

karli dijo...

Eiiii Xavi, doncs jo encara vaig tenir temps de cridar-te i tot en el km 41 i 900 metres quan un ja no te ganes ni d'obrir la boca!!
Home hem vas animar i jo et tenia que contestar coi!!!!
Ja hem va semblar veure't a Glories, però com que no sabia segur si eres tu no et vaig dir res.
Vinga nanu, calçat les plantilles i a gastar l'asfalt!!!!

javipobla dijo...

Karli,si si,quan et vaig veure pensava que anaves sobrat de forçes,despres llegin la cronica he vist que vas patir lo teu.A glories també hi era,jo no et vaig veure,passava tantissima gent que parava boig.Com van les agulletes?

Oscar 1977 dijo...

Xavi, bona crònica d'un motivador nat, que encara que no corri pensa en animar a tothom!!!.... Escolta, el 13 d'abril ja podries competir o entrenar?

Marc dijo...

Xavi, ja he vist que ahir vas poder correr? Per fi!!! Ara ja ho saps tornar a agafar el ritme i apunt per la propera!

javipobla dijo...

Oscar,gràcies per les teves paraules,si la cosa segueix així i no hi ha molesties el 13 d'abril ja podria competir, encara que suaument,tens alguna cosa en ment?


Marc,doncs si,ja he començat a trotar,pero molt molt suau,i tot i així estic amb agulletes.Abans de l'hivern vull fer una marató.

Pasqual dijo...

que maca la foto abans de la sortida, he vist moltes cares conegudes !!

Lo Búfal dijo...

Ei Xavi, soc el bufal. M ha cridat l atencio una foto de la marato de Florencia en la que surts amb un espontani, si entres al meu blog veuras que jo tambe vaig coincidir amb ell, anecdotic si mes no.
Salut!!