miércoles, 12 de marzo de 2008

RUNNING+BICI

Voy intercalando entrenos de running con bici, parece que poco a poco las molestias del pie van remitiendo aunque no del todo, espero que a medida que me acostumbre a las plantillas la cosa vaya mucho mejor.
El lunes 50min de running a 5'km y ayer 12km a 4'50.
Ya tengo las bambas elegidas, ahora tengo que esperar a que me las envíen, continuaré con las nike structure, pero medio número mas grande para entrenar y probaré las zoom élite para carreras.
Hoy hemos cogido la bici con Txulillo, 62km con subida al puerto de Montllobat, divertido pero con cuidado en la bajada por culpa del viento.

Arriba del puerto,vamos inmortalizando salidas.Con un poco de suerte haremos un álbum.jeje.

13 comentarios:

karli dijo...

Això de les plantilles mereix un periode d'adaptació, tingues paciencia i ja veuràs com t'adaptaras millor del que et penses...
Ja deus estar fet una makina amb la bici?deu ni dor les sutidetes que et fots!!!
Tens pensat de fer alguna cursa encara que sigui a lo xino xano?

Marc Vilanova Marsà dijo...

Javi!Dius dels meus entrenos, però tú no et quedes curt eh!
Ara a adapatar-te a les noves plantilles i a córrer amb normalitat de nou!Amb els entrenos que fas, hauries de fer alguna duatlo o triatlo.
Cuidat!

Oscar 1977 dijo...

Xavi, divendres també vaig al podòleg. Ja veus que he seguit els teus consells. Estupendo que et vaigis trobant millor. La cursa del Margalló ja no sé si recomanarla, encara que sols per si quedem per dinar després ja valdria la pena. Vas als Bombers?

SANTI PONS dijo...

Vaia crack, ja ets el duatloMAN! jejejeje, anims i a seguir així poblatà!

Ferran Vila dijo...

Javi vinga xino, xano i amb no res estás a tope. Al principi les plantilles molesten i et sent raro. De aquí a pocs dies nomes les notaràs cuant no les portes, ja ho veuras, són una gran inversió

javipobla dijo...

Karli,amb la bici vaig fent,però de maquina res de res,vaig al meu ritmet.M'agradaria fer alguna mitja d'aquí un mes,sempre i quan no tingui cap molestia al peu.A veure si en podem fer alguna conjuntament.


Marc,faig una quarta part de les teves sortides en bici,jeje,d'aqui un temps m'agradaria probar alguna duatló,temps al temps crak.


Oscar,molts anims i a veure que et diuen,pero ja t'aviso que surts amb plantilles segur,espero que no sigui res greu.Doncs si no és Margallo hem d'anar a una altra,almenys que sigui pel dinar,jeje.

Santi m'estic preparan per poder fer alguna sortida amb bici amb tu,sempre chupan roda per això,eh?jeje.

Ferran a veure si es veritat,les porto tot el dia,a veure si l'encerto amb les bambes i a esperar que no hi hagi mes problemes.Una altra marató en ment?

Oscar 1977 dijo...

Però, vas a Bombers? je,je.....

javipobla dijo...

Oscar no crec, aquell cap de setmana en principi tinc pensat quedar-me a la Pobla,decidiré la setmana vinent.En parlem.

SANTI PONS dijo...

Xavi, no saps pas lo malament que ho he passat aquestes ultimes 2 setmanes amb el tema bici ... tenia les defenses per terra,ara ja m'estic recuperant amb proteines,aminoacids, etc ... eps, tot legal eh! jejeje ... ja quedarem!

javipobla dijo...

Santi és que t'has fotut una canya bestial,i suposo que tots els extrems són dolents,recupera't que hem de fer surtideta.

Oscar 1977 dijo...

Et pots creure? la podòloga m'ha dit que les plantilles que tenia i no feia servir estan perfectes i m'han de treure el problema de la fascitis. Increible. Encara no tinc clar si aniré a Bombers, doncs plego a les 2 de la matinada de diumenge, i si hi vaig, sortiré sense dorsal i a provar-me.

TriSident dijo...

Et queda be el traje de Trisident.

David Vall

javipobla dijo...

Grácies David,això ets tu que em veus amb bons ulls,jeje.