jueves, 27 de marzo de 2008

DEBUT EN CICLOTURISTA


Finalmente me he apuntado a la cicloturista del próximo domingo que se celebrará en Vilafranca del Penedés.Será mi debut en una cursa, 140km con el objetivo de acabar.Me lo tomaré como un entreno mas para llegar lo mejor posible a la Volta la Bonaigua.

Mi entreno mas largo hasta el momento ha sido de 115km y esta cursa será un peldaño mas para comprobar como responde el cuerpo en tiradas largas con bici.
Bajaremos un grupillo de Pobla con la intención de disfrutar de una buena matinal.
Esta semana debido al mal tiempo solo he podido salir a rodar el martes,haciendo 70km.

Ayer 14km de running, muy buenas sensaciones y con ganas de hacer alguna media en plan tranquilo.Hoy me he tomado el día de descanso.

10 comentarios:

karli dijo...

Si t'ho diuen fa un temps això!! collons que vas fort, 140 kms amb el cul arrepenjat en aquell troçet de plastic!! quin mal!!!!
Si home si ja ho veuras com això està fet, un tio que ha pasat el patiment d'una marató com tu això ho ha de superar, ja m'explicaràs les comparatives de patiment entre això i els 42 kms...
Ves tranquil amb el running que hem sembla que estas molt llençat!! no fotessim cagarela per voler correr massa tan aviat!!!
Au cuidat i a devorar kms ciclistes!! qui t'ho tenia de dir...

javipobla dijo...

Karli,estas fet un crak,el cul ben forradet de coto fluix,jeje,hauria de patir molt per superar el patiment de la meva primera marató,per mi allò va ser inhumà,cada cop que em veig caminant pel c/sepúlveda se'm posen els pels de punta,tu ja saps del que va que n'has fet unes quantes.He fet més km en bici amb 2 mesos que en tota la meva vida.Te collons la cosa...

Oscar 1977 dijo...

Això va be, noi!! Si no fos perque baixo a Sant Boi, et vindria a saludar. De totes maneres que vagi be... ja explicaràs com portes el bessó. Ah! bona foto en el teu perfil!!!

javipobla dijo...

Oscar,el bessó perfecte,aquesta setmana he surtit a correr 2 dies seguits,sembla que poc a poc les coses comencen anar bé.Hem de lluir amistats.jeje.

Oscar 1977 dijo...

Si però ara mateix et diria que li donguessis una cleca al clatell!!!!

SANTI PONS dijo...

Em tens acollonit amb les 4h35 de vilafranca en serio! Felicitats

Marc Vilanova Marsà dijo...

De nou felicitats pel carrerón que has fet a Vilafranca en el teu debut!Arribar i moldre, ja en la primera marxa que fas!Ets una makina!Ara a per les pròximes!Que abans de La Bonaigua encara en queden unes quantes!Cuidat molt i una abraçada!Merci de nou pels ànims!

javipobla dijo...

Oscar,jo sempre el defensaré,jejeje,però estan fent el ridicul d'una manera espantosa.

Santi,gràcies,però avui m'he adonat que no tinc ni idea d'anar amb grup,pel pla he patit moltissim,em feia por entrar al meollo i em quedava darrere de tot i els latigazos m'han arrebentat.Un plaer veure't en persona i a veure quan pujes.

Marc,gràcies,a veure quan tornem a coincidir i despres ens anem a fer un beure,que no tot és la bici,jeje.Animat molt crak que avui has fotut una exhibició,si arriba haver-hi la pancarta de la meta segur que te la menjes!!Una abraçada.

rogero dijo...

això de les marxes és un bon entreno, jo estic apuntat a la terra de remences. en principi tinc pensada la de 95km però hi ha la de 175 que no pinta gens malament! tb hi ha la cabrarés btt! mítiques per anar acumulant

javipobla dijo...

Rogero, doncs ens veiem a terra de remences!!jo tinc pensat fer la llarga amb una grupeta d'aquí la pobla i de pas passar-hi el cap de setmana.