lunes, 17 de marzo de 2008

SALIDA DE 115KM

Este fin de semana he hecho mi salida mas larga en bici, 115km, en compañia de Xes y Farré. Salida desde La Pobla para ir a buscar el puerto de Montllobar, subida bastante tranquila pero con mucho viento, la bajada divertídisima grácias al buen estado de la carretera y que no había tránsito,llegamos hasta Pont de Montañana y paramos almorzar, desde ahí hacia Pont de Suert 40km alternando ratos de llano con algún repechón y una vez pasado el pueblo tocaba encarar el Puerto de Perves, pim pam y hacia arriba, a Xes ni le vimos el pelo, vaya bestia, después 25km de bajada hasta la Pobla y vermout merecidísimo.
He decidido que haré la cicloturista de la Volta a la Bonaigua, y encima ya estamos mirando con los del club de Pobla de ir hacer alguna fuera de Lérida, vamos...que ya estoy enganchado.
Hoy sesión de running con Pepe Franch, 60min a ritmo muy tranquilo, parece que los dolores del tibial van desapareciendo.
De momento ninguna cursa en mente hasta que no esté recuperado del todo, lo que está claro es que en otoño-invierno cae una maratón seguro, que por aquí hay mucho blogger dando envídia,jeje.

10 comentarios:

karli dijo...

Collons nanu quina sortideta!! ja t'ho vaig dir jo que acabaries sen un crack de la bici!!!!!
Qui son akests cabronets que et donen enveja per fer maratons?jejeje
Vinga anims que aviat estas impartint lliçons d'atletisme novament!!!
Per cert si algun dia veus en Puyol per el teu poble l'hi fots una colleja de part meva i l'hi dius que espabili que tambe porta una temporada de pena!!!al menys però es dels que ho dona tot...

SANTI PONS dijo...

Xavi,
felicitats, bona sortida, amb el pim pam es va a tot arreu, aixo pensa-ho sempre ... jo segurament vagi amb alguns bloggers a la marató de Milan, el 23 de novembre ... ahir ja vaig correr i molt content, el ritme va ser bastant bo i la distancia també ... na fent... una abraçada

Marc dijo...

Cullons Xavi, aquestes sortides llargues molen!!
He mirat la web de la cicloturista de la bonaigua i té molt bona pinta!
Disfruta-la! Ja informaràs de quina serà la marató escollida, a veure si coincidim.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
ens veiem el 30 a vilafranca doncs,despres dinar!Jo hi baixo el 29, va pensa-t'ho!

javipobla dijo...

Karli tu tampoc t'has quedat curt aquest cap de setmana amb la bici.
Els cabronets que em donen envenja vols que començi a donar noms?jeje.
No em parlis del barça que és desesperant.


Santi m'alegro molt que ja puguis trotar fent tirades llargues,el pim pam és infalible,jeje,a vilafranca baixarem uns quants de la Pobla,tot i així estem en contacte.

Marc a veure si t'animes i vens a fer la bonaigua!tot i que et queda una mica lluny de casa.Tema marató estaré pendent d'on vagin els go's.

TRI-CAS dijo...

Hola Javi,con estas salidas que te metes, seguro que en la ciclo de lespirall seras una buena rueda para seguir!!!!
Nos vemos alli con santi y compañia!!!!
Fuerza!!!!

Oscar 1977 dijo...

Osties, quin munt de km.!!!! tots amb bici va, que després no podem anar ni per les carreteres, je,je... Xavi, per la tardor una marató junts, no et preocupis, tot arriba. A més en Karli no pot donar-te enveja per que no va a Empuries...(?)

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola Xavi,
Estàs amagant ja els tutes que us esteu fotent aquests últims dies??jeje!
Aquests dies entre el vendaval que fa i l'aire fred, es va bastant incómode!
Ens veiem per les carreteres crack!

Ferran Vila dijo...

Donca ami si que em dona enveja aquestes sortides de bici. La de la Bonaigua te molt bona pinta, però tinc ganes de fer-ne tantes que al final haurem de escollir. Em sembla que en Santi vol anar a la de Remenses, segurament jo tembé m'apunto pensa-ho que m'ham parlat molt bé d'aquesta pedalada

javipobla dijo...

Hola tri-cas,bienvenido a mi blog,nos vemos en vilafranca si todo va bien, será mi debut en cicloturistas y espero disfrutar que es lo principal.

Oscar, la veritat és que s'ha d'ana al tanto amb els cotxes per aquestes dates.A veure si a la proxima marató puc seguir la teva estela.

Marc, quin vent ahir tornan a Pobla,anavem clavadissims,però tu ja vaig veure que no en tens prou,estas fet un animalot.Ens veiem per aquestes carreteres crak.


Ferran si tot va bé també aniré a terra de Remenses,em juntat un bon grupet de pobla i estem ilusionats per anar a fer curses i disfrutar.La bonaigua te la recomano.jeje.