lunes, 24 de marzo de 2008

LARÉN, VAYA SUBIDITA...

El sábado pasado volvimos a salir una grupeta de Pobla con la bici, debido al temporal que se acercaba decidimos hacer una subida a Larén, en total nos saldrían 55km, todo y eso llegamos sin mojarnos por los pelos.
Salimos con Xes,Farré,Tirapu,Boixereu,Postigo,Fité que dio la vuelta en Sarroca y yo.Ritmo tranquilo hasta el cruce de Sarroca y a partir de allí cada uno a su bola, desnivel medio de un 12%, y 2 km al 16%, esta semana llevaré la bici al mecánico a ver si me puede poner el plato de postre,pues llevo un 53-39 y en este tipo de subidas encuentro a faltar más desarrollo.


Momento de la llegada de Farré.

De vuelta a Pobla bajamos volando con la lluvia justo detrás.
Ayer domingo relax total y hoy 60min de running para hacer 13km.Las molestias del tibial parece que han desaparecido definitivamente.
La grupeta en Larén,esto es todo el pueblo,una casa en ruinas.

10 comentarios:

Oscar 1977 dijo...

Doncs si ja no tens molesties, amb calma i aviat a competir, no?

SANTI PONS dijo...

Xavi,
ens veiem diumenge eh, no em fallis ... no treguis el 53x39, acostuma-t'hi i despres et poses un 52x39 i volaras ... patir et fara mes fort!jejeje ... anims, espero el teu mail!

karli dijo...

Molt be nanu!!! acabaràs sent un crack de la bici, ja veuras com al final la lesió que t'ha impedit correr t'haurà vingut fins i tot be per descobrir altres coses!!! T'estas foten autentiques pallisses amb dues rodes!!!! ja no podrem quedar per que deus estar fotut un toro!!!!
M'alegro moltissim de les bones sensacions que vas tenir corrents, la lesió ja està oblidada!!!
Salut compai!!!!

javipobla dijo...

Oscar,oi tant,tot i que encara no puc correr 2 dies seguits perque se'm carreguen molt els bessons espero fer alguna mitja ben aviat.

Santi m'ho he de mirar bé això,que per aqui hi ha cada pujada que trec els pulmons i potser amb més desarrollo aniria millor,diumenge baixem segur,serem 4 o 5 de la pobla,despres anirem a dinar,t'envio un mail.

Karli,tu també estas tiran fort amb la bici,vaig notan millora però suposo que és normal perque partia de 0,jeje.A veure si quedem per fer alguna mitja en plan tranquis.

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola Xavi,
Avui ens hem creuat!
Aquesta pujada de Laren l'he de fer!Cap a on cau exactament??
M'alegro que t'hagis recuperat de la lesió, però igualment no deixis la bici ara eh!
Cuidat crack!

javipobla dijo...

Hola Marc!ja vaig veure que anaves concentradissim,suposava que feies alguna serie.T'escrit al teu blog per anar a Larén.No abandonaré la bici no,el diumenge de ciclo a Vilafranca.

Oscar 1977 dijo...

Vilafranca del Penedès? no crec que sigui tant lluny de casa teva la ciclo, no? Podiem fer una mitja supeeer trannnnquis a fer 1h. 45'/2h. i explicar-nos les batalletes, jua,jua...

javipobla dijo...

Oscar, si si a Vilafranca del Penedés,baixem uns quants d'aqui dalta perque no se'ns faci el viatje tan llarg,lo de la mitja em sembla perfecte.A veure si en trobem alguna.

Ferran Vila dijo...

Javi, a per totes amb la bici. Em sap greu lo de Vilafranc m'ha agafat a contra peu, m'hi tenia que haver apuntat, pero ja han tancat inscripcions. Si ho arribo a sabr avans. En fi, sort diumenge i que disfruteu.

javipobla dijo...

Ferran ja coincidirem en alguna altra.Serà per curses...