lunes, 24 de septiembre de 2007

ÚLTIMA SETMANA


Doncs ja està aquí la setmana esperada de la marató, després de 4 mesos d'entrenaments ja puc dir que la feina està feta i només queda esperar el que passarà el dia "D".


Contràriament a la preparació de BCN 07 en que vaig haver d' estar parat quasi 6 setmanes per una lesió en aquesta crec que només m'he saltat 3 entrenos durant la setmana que vam estar a Sardenya amb la Montse.Espero que aquest treball m'ajudi a superar el famós "muro" que si vaig patir a BCN en el km 35.


Ahir vam fer l'últim entreno conjunt de 90 minuts a ritmes d'entre 4'30 i 4'50.A l'acabar el Víctor em va comentar que probablement vagi a Berlin a fer una marca de 3h.15min, encara que el dia abans de la marató amb una reunió que farem tot el grup ho acabarem de concretar.


Tinc clar que he fet una millora important respecte a BCN 07 (3h.39min) però el fet d'haver d'anar 20 segons més ràpid per km em fa molt de respecte i ilusió a la vegada.


Penjo la foto que ens vam fer el diumenge amb uns quants del grup i on el Victor ens va donar una samarreta de l'equip, després el grup de Florència se'n va anar a fer test a la cursa de la Merçé i jo em vaig quedar amb el juanan,el marc i el jordi capdevila a fer el nostre entreno.

6 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
quina marca vas fer a Barcelona'07? digue'm quina marca vas fer i ja t'aposto a veure que faras alla amb el s alemanys, jejejeje ...

javipobla dijo...

Santi,

3h.39min.Arrastrat-me desde el km 36.Una agonia,jeje.
Esperem que vagi millor.
Adeu.

SANTI PONS dijo...

Ok, perfecte... baixaràs de 3h 25min .... si l'encerto em deus un vermut quan coincidim en alguna cursa, jejeje ... del contrari ja pagaré jo va .... pero segur que pagues!

javipobla dijo...

ok,accepto l'aposta.
Espero pagar!!

Anónimo dijo...

Javilin....molta sort!!!!
Ja ens explicaràs que tal la cursa...i Berlín!! que val la pena fer-hi una visitilla!

javipobla dijo...

Gràcies Loles,ja penjaré alguna foto al blog de la quinta,y merci pels anims.