jueves, 20 de septiembre de 2007

UN ANY ABANS

El repte de la marató feia molt temps que em rondava pel cap, però no va ser fins el setembre passat que vaig decidir apuntar-me a la marató de BCN 07, feia pocs temps havia estat 4 dies per la ruta dels carros de foc, desprès d'un any parat per tema de lesions. Aquesta excursió em va anar bé, tot i que físicament estava molt malament em va ajudar a tornar agafar el rol de l'esport i a motivar-me per tornar agafar un bon estat de forma. Un cop acabada l'excursió vaig decidir buscar informació respecte la marató, principalment plans d'entrenament, jo venia del món del futbol i ràpidament em vaig adonar que això no tenia res a veure, aquí hi havia d'haver molt més sacrifici, més hores d'entrenaments.

Li vaig comentar les meves intencions a Litos i em va posar amb contacte amb en Luis enrique, que estava molt ficat en aquest "mundillo" i aquest em va apuntar al grup del Victor Gonzalo, que tenien programat començar la preparació de la marató de BCN 07 al mes de novembre. D'això aviat farà un any...aquí us posaré unes fotos de l'excursió dels carros de foc amb en Xili i la Mireia.



Pujant el Coll de Delluy.

Un dels 9 refugis de la ruta.


La parella abans d'arribar a Restanca.




Coll del Contratx a 2800m aprox.



Fi de trajecte a Colomina

4 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Hola Xavi,

segur que fas un molt bon paper a berlin, molta sort i ja faràs una bona crònica que la poguem llegir tots!!!

javipobla dijo...

Gracies santi, ets el primer en debutar al blog,jeje.
Ja t'explicaré l'aventura berlinesa.

Txili dijo...

Hola Javi,

El teu blog esta molt be, felicitats.

Només et vull desitjar molta sort per berlin, ja m'explicaras a la teva tornada...

javipobla dijo...

Merci txili.

vagi com vagi ja ho celebrarem amb un bon sopar.