martes, 19 de febrero de 2008

OPEN VALL FOSCA

Poco deporte estos últimos días, desde el sábado que he estado un poco liado por diferentes motivos.
Este fin de semana se celebraba el open Vall Fosca, cursa de esquí de montaña en la que estuve ayudando a la organización.
Mucho frío por la mañana y hasta que no empezó a tocar el sol pasamos algun mal rato.
Los corredores tenían que hacer un desnivel de 1800m, con 3 ascensiones incluidas.
Los ganadores fueron Javi Martín y Killian Jornet.

Momento de la salida en la presa de Sallente.

Preparando la meta.
Killian Jornet, campeón del mundo en carreras de montaña y ganador del Open Vall Fosca.
Y ayer lunes tenía la esperada visita al podólogo, las resultados no fueron muy positivos, tengo mucha movilidad en el tobillo y eso me hace pronar demasiado y a la vez hacer padecer el tibial.
Dentro de 10 días tendré a las plantillas como nuevas compañeras de entreno para ver si poco a poco puedo empezar a correr.
Un consejo del podólogo fué que me dedicara hacer duatlones y triatlones para no machacar tanto siempre la misma zona.
De momento no le haré caso,jeje.

10 comentarios:

Ferran Vila dijo...

Aquest Kilian no es que sigui un crack, és un "marciano". Aquest any vaig participar en la Cuital al Sol, 1000 m de desnivell positiu en uns 8 km, l'angelet s'els va cascar en menys d'una hora, 1000m de desnivell per hora!!!, un "marciano".
Comte amb el consell del podòleg que d'aquí a dos dies et vec liat amb la bici, el neopré,... comte que aquesta "secta" és molt poderosa, ja,ja.
Salut i recuperar-se del tot.

javipobla dijo...

Ferran si tornes a la cuita avisa que em queda al costat de casa,aquest any potser la preparo.El kilian està fet un toret.Per mi que el podoleg també és un TRI.jeje.

Marc dijo...

Ui, ui el podoleg....et veig al famós "lado oscuro"....

javipobla dijo...

Marc al final m'hi faran anar a la força.De moment si puc correr amb normalitat ja firmo.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
a quin podoleg has anat?Martin Rueda o que? has de fer triatló, jejeje... avui estic fet merda, demà baixo a barna una altre vegada, dema al maxilofacial, vaia drama, no t'imagines els cubates que em fotaré quan em treguin el queixal, ni t'ho imagines! anims xavi!

javipobla dijo...

Santi,doncs si,he anat al Martin Rueda,que li diu a tothom el mateix?Els cubates te'ls has ben guanyat després del tute de dissabte,tranqui per demà que això quan abans t'ho facin millor.

Oscar 1977 dijo...

Bé, doncs ja està!!! plantilles i a còrrer!! Jo també les tinc pero en èpoques em van bé i d'altres no. Certament és un tema complicadillo, però tu ets jove!!!!! Salutacions!!

karli dijo...

Quina sort que prnostiqui això!!!
ja veuras que amb les plantilles s'han acabat tots els mals i ja podras fotre't tota la canya que vulguis...
Ens veiem en algun triatló, segur que si...

karli dijo...

Quina sort que prnostiqui això!!!
ja veuras que amb les plantilles s'han acabat tots els mals i ja podras fotre't tota la canya que vulguis...
Ens veiem en algun triatló, segur que si...

javipobla dijo...

Oscar no saps les ganes que tinc de que me les donguin per posar-me a correr!!Jove?cada cop menys...


Karli,a veure si tens raó, de moment a veure si ens veiem,en alguna triatló ho veig més complicat,jeje.