miércoles, 6 de febrero de 2008

SALIDA EN BICI

Después de varios días sin poder hacer nada por culpa de la gripe hoy he salido con Txulillo a rodar un rato.
No llevábamos nada pensado y no sabíamos si hacer terreno llano o subida hasta algun pueblo pequeño, y como no tenemos dos dedos de frente pues venga...a subir.
dirección Isona hasta el cruce de Aransis, y a partir de allí 12km de subida hasta el pueblo, me encontrado bastante bien, después de estos días pensaba que estaría hecho un cromo... la bici es agradecida,vas notando la mejora a medida que la cojes.Txulillo a falta de 3km me ha quitado las pegatinas de la bici,cambio de ritmo avisado y nos vemos arriba.Sube como una flecha.
Al final nos han salido 70km, llegando a casa muy enteros,vamos mejorando.
Ahora unos días de relax por Amsterdam y a partir del lunes a volver a meter km en bici mientras espero a que llegue el día 18 para ir al podólogo y que me hagan las plantillas.



Parada para reponer fuerzas.







Para que quede claro que llegamos hasta arriba.

Algunas de las vistas desde el pueblo.

Aprovecho para enviar un abrazo enorme a Pufet y su família en estos momentos tan duros.

8 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xaviiiiii,
va que ja estàs encaminat cap al triatló!!!!!! jejeje ... anims i a veure que et diu el podòleg!!!!!!

Oscar 1977 dijo...

O.K., diumenge et truco i fem per veurens!!!!

Ferran Vila dijo...

No posseu mes fotos de ciclisme que les dents m'arriven a terra. Quins paissatges més guapos. Jo estic far de fer-me el passeig maritim a munt i avall. Bé la setmana que bé us posseré uns de molt guapos, je,je.

karli dijo...

Molt bona sortideta Javi!! menys mal que pots fer bici per que si no...dius que notes com vas millorant però jo soc tan dolent que no noto cap millora!! a veure si l'animalot d'en Ferran ara que ja te bici de carretera hem fot canya i milloror algo!!
Que vagi molt be per Amsterdam i enrecordat de portarme aquelles herbetes que diu que fan riure tan que estic una mica depre amb el meu estat fisic, jejejeje...
M'adjunto a donarl'hi anims a aquest amic teu i forçes per tirar endevant...

javipobla dijo...

Santi,a veure si d'aqui 3 setmanes ja puc començar a trotar una mica.

Oscar,que tal la Gemma?espero que el tirón amb 3-4 dies desaparegui.

Ferran,posa aquestes fotos que tens preparades,això ja ho tens al sac,3 setmanetes i a córrer!!


Karli,sort en tinc de la bici sino m'agafa algo,i noto la millora dins del meu lamentable estat de forma,jeje.
Per Amsterdam anat de fábula,les herbetes fan meravelles,jeje.

Pasqual dijo...

70km amb desnivell :-o a això tu li dius rodar una miqueta? jajaja estàs fet un toro !!!

javipobla dijo...

Pasqual estic fet una piltrafa,quan em torni a posar les bambes amb 30min estaré per l'arrastre.A veure si ens veiem aviat.

Mariona dijo...

Xavi, m'alegro que t'hagis recuperat de la grip!! És xulo oi sortir en bici? A mi cada dia m'agrada més!! (Val més que així sigui, jeje). Una abraçada.