lunes, 25 de febrero de 2008

RÉCORD DE KM.


Ya sé que para muchos es poca cosa, pero esta semana he hecho 305km en bici, estos son más o menos los km que hacía en todo un verano, o sea que para mi es todo un récord.
Este fin de semana salí sábado y domingo.
El sábado vuelta a los lagos de Bastús, 65km bastante llanos.Domingo no tenía pensado salir porque estaba un poco cargado de piernas, pero los remordimientos pudieron más y decidí salir, subí hasta la Central de Capdella,30km picando todo el rato para arriba, media vuelta hasta la Pobleta y subida de 6km hasta Moncortés,vuelta para atrás y para casa, 72km. Los últimos km con el viento en contra y hambriento.
El jueves me dan las plantillas, quizás el viernes ya pueda salir a trotar un rato. Mientras no tenga ningún objetivo concreto por lo que a maratones se refiere, iré intercalando entrenos de running con bici para no machacar tanto la misma musculatura, a parte esto de la bici me está gustando y de cara al verano tengo una salida pendiente con un amigo que lo tengo que arrebentar...jeje.

20 comentarios:

rogero dijo...

Todo tiene un lado positivo. Almenos este descanso forzado de running te ha servido para cojerle el gustillo a la bici. Subiendo volumen que es lo importante, ánimo!

karli dijo...

Al final et biciaras tan amb la bici que no voldras sortir a correr!! segur que divendres estrenes les plantilles, ara no fotis el boig eh,piano piano amb tranquilitat!!!
Vinga nen, m'alegro de que tornis a estar al merder atletic!!
Salut Javi!!

Mariona dijo...

Tela quina pila de Kms. A veure si se m'encomana, que bona falta em fa!! jeje

Marc Vilanova Marsà dijo...

Hola Javi!
Havia sentit a parlar molt del teu blog, però no sabia ni la direcció ni res...
Ja m'aniré passant per aquí, i quan vulguis sortir a rodar ja ho saps!
Cuidat!

Marc dijo...

Xavi!!
Bona setmana amb la bici!! M'alegro que t'agradi, el fet de combinar les diferents disciplines també va bé pel coco.
Per cert he intentat passar per victor go per desitjarlos sort pel diumenge a Barcelona, però no puc escriure perquè no tinc permisos...si passes per allà dona'ls records i ànims de part meva!!

Fins aviat crack!

Ferran Vila dijo...

La bici es lo millor del món mundial, ja,ja. Jo es que en realitat sóc un ciclista que no pot sortir de nit, je,je. Però ja et vaig adavertir, ves en comte i si veus una piscina no t'hi tiris o els del tri t'enganxara.
Salut.

Oscar 1977 dijo...

Fa olor a Tri!!!! Avui he anat al fisio, el problema del peu persisteix i...m'hauré de fer unes plantilles noves!! Et "plagio". Diumenge podriem quedar algun lloc abans de la marató. Estic intentant "reunir esforços" amb el Karli, Ferran, Abraham, Mariona i tu per podent-se veure. Com ho veus?

javipobla dijo...

Rogero,doncs si..no hay mal que por bien no venga que diuen.Tot i així trobo a faltar el running també.

Karli,a veure si divendres puc començar a fer algo de running,diumenge menjat l'asfalt,eh?

Mariona,calla calla que portes uns quants caps de setmana apretant de valent.

Marc,vaig trobar el teu blog gràcies a l'anna seix,vaya kilometrades que et pegues, de moment per surtir a rodar amb tu m'hauria de posar un motoret a la bici,pero algun dia que tu vagis de relax podria estar bé.Anims per la propera cursa.

Marc,suposo que el fet d'alternar diferents esports és més divertit,ara pasaré els teus anims a la resta del grup.

Ferran,a partir de dilluns destrossaras la bici,et veig amb molt "mono"jeje,anims per diumenge crak.

Oscar,res d'olor a TRI que no puc amb l'aigua,això de nedar és aburrit a collons.Diumenge a partir de les 8.00 estaré a la font magica perque he quedat amb uns quants del grup victor go,si us va bé passeus per allí i us llenço algunes fotos,dsprés aniré fent el recorregut amb un amic on espero poder animar-vos.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
305kms = poc???que t'has donat un cop al cap? multiplica aixo per 4 i despres per 6 i veuras el que et dona! et felicito!!!

javipobla dijo...

Santi,pero si tu te'ls casques en un dia animalot!
La setmana vinent vull fer una tirada d'uns 100km a veure com em va.Com va el queixal?

robert mayoral dijo...

collons, ja els voldria jo per mi aquests kilòmetres....quan arribin les plantilles amb la calma, eh???

Pasqual dijo...

ondia Javi, 305 quilomètres :-o !!! no se per alguns, però per a mi és en tota regla una animalada ;-)

javipobla dijo...

Robert tu apart de fer aixó amb la bici te'n fots moltissims a l'aigua i correntç.

Pasqual,a falta de poder correr és el que em toca,a partir de la setmana vinent podré anar alternan bici i running.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
robert mayoral dijo...

Javi, els de l'hotel tenen mail per reserves o pàgina web???
gràcies per les gestions!

javipobla dijo...

Robert no tenen web,el preu amb llit de matrimoni i bressol per la nena 65e i esmorzar inclós.
Si vols et paso el núm de telefon.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Oscar 1977 dijo...

Per anar matant el tema, Xavi, o.k. a les 8:00 sé que estaràs amb el grup de Victor go a les fonts de Montjuic, si més no et truco, je, je.... de diumenge no passssa!!!! Una forta abraçada.

javipobla dijo...

Ok Oscar,ens trobem allí,com van les molesties al peu?espero que estiguis en perfecte estat.

Oscar 1977 dijo...

No ho tinc gens clar, m'ha quedat el taló adolorit... ja veurem que passa. La Gemma anirà fent el recorregut cada 5 km. amb el metro. Ja té el plànol marcat, ho dic per si tens quelcom pensat per seguir la marató. Ens veiem!!!!