jueves, 8 de noviembre de 2007

ENTRENOS

Avui m'he tornat a enganxar als entrenaments del grup.
Ahir 60 minuts de carrera contínua i cap molèstia, pel que vam decidir amb el Víctor tornar a la càrrega forta a veure que tal respon el cos. L'entreno d'avui era de calitat, amb 20 sèries de 30'x30'. No ha anat malament del tot i he acabat amb ganes de continuar,content després de tants dies amb el freno de mà posat.He fet les sèries al llac, per terreny tou i no castigar més la musculatura, quasibé se'm menjen els mosquits.Demà tute, 110 minuts, intentaré començar suau i acabar més fort a veure que tal va.El diumenge aniré a fer la mitja de Castellbisbal amb uns quants del grup i representa que per ells serà l'últim entreno fort abans d'anar a Florència, a mi suposo que encara em quedarà alguna tirada llarga per compensar els dies de baixa.Poso un parell de fotos del llac, completament sec.


2 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
veig que ja millores,molt guapes les fotos, quan hi vagi ja hi trotarem, dema trotare 30-40min a veure que passa, per precaucio anire a fer-ho en un camp de futbol de sorra ... he anat a l'inauguracio, estava ple i he vist que nomes hi havia en milito i en messi i he fotut el camp ràpid perquè massa gent m'atavala, si hi hagues hagut el litos m'hi hagues quedat per apretar-lo en quant a les maratons!jejeje ... al juanjo alguna vegada l'he vist per aqui, ell es de St.vicenç de castellet pero te dos centres de fisio, un a manresa i l'altre a berga ... jo vaig amb el fisio que ell hi te a berga,és molt bò ... no descarto si lo del genoll s'espatlles que em visités ell! aixi que aquest diumenge a castellbisbal eh!apreta Xavi que ja queda poc!!! anims

javipobla dijo...

Santi que vagi molt be el trote de demà,veig que cada dia augmentes una mica bé.I al fisio segur que no t'hi caldrà tornar que d'aquesta et recuperes rapidament!Anims!!