martes, 13 de noviembre de 2007

OBJECTIVO 2008 PARÍS


Después de barajar la posibilidad de participar en la maratón de Barcelona, hemos decidido con Víctor que lo mejor será tomarme un descanso para recuperarme bien de los entrenos del último año.En mis planes estaba hacer la maratón de Barcelona, pero ésto representaba empezar a entrenar justo la semana después de acabar Floréncia, demasiado para el cuerpo.Así pués y si la cosa no cambia, la próxima parada será París en el mes de abril, me irá bien para tomar un descanso,pués los entrenos de ésta no empiezan hasta el mes de enero.A finales de año acabaré de estudiar bien los objetivos, pero de momento Paris y Nova York parecen los mas seguros.


Entreno de hoy 40 minutos a ritmo muy suave.Mañana descanso y a ver si acabo de recuperarme de las moléstias en los gemelos que parece que no acaban de remitir.

4 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
Collonut lo de paris, jo m'estava plantejant fer la mitja, pero no es en la mateixa data,la marató es el 6 d'abril crec i la mitja el 2 de març! Paris està molt bé, jo hi vaig viure 7 mesos per treball,podries fer la mitja al març,així et serviria com entreno no? com van aquestes cames?millor?

P.D.em sembla bé que escriguir amb castellà,així seràmés entendible per la gent que no entengui el català,jo ho vaig fer per això també,un acert total!

javipobla dijo...

Santi,si he vist que la mitja era el 2 de març,llastima que no sigui el mateix cap de setmana,fan com bcn que un mes abans fan la mitja.

Lo de escriure en castellà ho he fet per aixó que tu dius,tot i que puc fotre-li unes "patades"al diccionari de categoria,jejeje.

Marc dijo...

Xavi,
Molt bona elecció. Jo vaig fer el meu debut en Marató a Paris, i és molt guapa, l'arribada als camps Elisis és brutal!!
Jo encara no sé si podré correr a Florència...merda de tendinitis!
Després de Florència jo també descansaré de correr i em centrare en entrenar triatló, però per la segona meitat d'any he pensat en tornar amb els GO. En Victor fa grup per NY?

javipobla dijo...

Marc,vaya putada,no et desanimis y pensa que encara falten dies per recuperar,portes bona base.De moment no sé quins plans te el Víctor per l'any vinent,Paris segur que sí pero NY no ho sé.
Una abraçada y ja diràs com et trobes.