miércoles, 21 de noviembre de 2007

ÚLTIMOS ENTRENOS

Mañana último día de entreno antes de irme a Florencia, hoy he salido a trotar un rato y notaba las piernas un poco débiles al empezar, al rato ya estaba mucho mejor, esperemos que el efecto antibiótico no sé note mucho de cara al domingo.Mis próximas noticias en el blog serán a la vuelta de Firenze.
Parece ser que el tiempo no acompañará mucho y se esperan lluvias para todo el fin de semana,mientras no haga viento ya firmo, y si lo hace que sea a favor,jeje.
Nos vemos a la vuelta!!

11 comentarios:

javipobla dijo...

Santi, estic amb tu,crec que patim de lo mateix,he tingut un parell de cops otitis y no sé que és lo pitjor.
L'iñigo fen amics pel blog,jejeje.

SANTI PONS dijo...

xavi,
jejejeje ... ja se sap la rivalitat entre la gent de les urbes i la gent de provincies ... molta sort a Florència xavi, diumenge al migdia ja miraré la classificació per veure com t'ha anat,segur que et va bé!!! molts ànims xavi,quan tornis descansa i llavors ja fem una sessió de running!!!

karli dijo...

Molta sort nen, sobretot disfruta i disfruta, dins del patiment es clar.
Bon viatge i bona marató...quina enveja em dones collons!!!
Quin temps vols fer per cert?

javipobla dijo...

Santi a la tornada posem dia per fer la sesio de running i moltes gracies pels anims,tu entrena fort!!

Karli ,gracies,el patiment hi serà segur,aquesta marató m'ha vingut de mes,nomes tenia l'objectiu de fer berlin i baixar de 3'30,ho vaig poder fer i com a premi em vaig regalar florencia,jeje,no estic amb la forma de berlin pero intentaré fer menys de 3'30.ens veiem a la tornada.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
collonut, dema sortire a trotar una estona, a veure com va!!!!! anims crack!

SANTI PONS dijo...

Xavi,
Va que ho fas de collons, el km 30 l'has passat amb 02h21' ...

SANTI PONS dijo...

Xavi,
Km 35 amb 02h47',molt bé .... va que et queda poc, vaig a fer el vermout,jejeje

P.D.El luis acollonant, va com una moto el tiu!!!!

javipobla dijo...

Santi,gràcies per seguir-me on-line!!Els ultims km se'm van fer eterns,aquesta nit faig la cronica.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
acollonant el seguiment que es podia fer online Xavi,em sembla que poques maratons o tenen aixo no? o m'equivoco?

xavi dijo...

Javilin,
moltes, moltes felicitats, he vist el teu resultat de Florència, i m'has deixat flipat, estic alucinant, en dos paraules "impressssionant", o en tres "a tope tu!!". Això de córrer tanta estona no és fàcil, i menys a Pobla (sempre hi ha pujades). També moltes felicitats pel teu blog (que avui he descobert) i que està molt bé. Quan ens veiem ja m'explicaràs com es fa per córrer tant i tant ràpid.

javipobla dijo...

Santi no en tinc ni idea, quan facis Roth estaré al tanto de si ho fan.

Xavi, moltes gràcies!!! aixo d'entrenar amb altura va be!!jeje.Ara descans que estic moooolt petat!!!