martes, 6 de noviembre de 2007

MÉS RECUPERACIÓ

Avui 50 minuts més amb ritme de menys a més. L'aspecte positiu és que no he notat cap símptoma de la contractura, el negatiu és que a Florència arribaré petat, estic notant la falta d'entrenaments llargs i de calitat, a veure si amb aquests 20 dies que falten puc fer un parell d'entrenaments més o menys llargs i que em serveixin almenys per ajudar-me mentalment de que puc acabar la marató, perquè ara mateix no em veig capaç ni d'arribar al km 30.
Porto 2 dies intercalant estones d'asfalt amb estones de terra pel passeig de l'àrea vacacional, una mica pal ja que cada volta són 2km i quan fa una estona que vas donant voltes ja no saps en què pensar...però és el que hi ha.



Costat del riu Flamisell.


Passeig de l'àrea vacacional.

9 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
que es aixo que no arribaries ara fins al km 30!mentider,jejeje ... ara l'acabaries segur!!!ves a firenze a disfrutar,trota tranquil ara!la força mental la pots treballar ... lo de la pobla fet,ara al desembre ja podre fer tirades de 10-12kms suposo,i de vermut també en podré fer algun, jejeje ... P.D.a veure si demà passat puja el Litos a l'inauguració,ja li donaré records teus!

Marc dijo...

Segur que et sortirà bé! Pensa que si sumes les 15 setmanes de preparació de Berlin més 4 setmanes de octubre + les 2 que queden et suposen una acumulació important de km a les cames i això és una molt bona base!
Faràs una bona marató,...em jugo el que vulguis a que estàs per sota de 3h 20min.
La meva intenció és anar a Castellbisbal. Vaig acabar una mica tocat del genoll diumenge. Ahir el fisio no va veure res extrany però em molesta al caminar. Veurem avui si puc correr bé!

javipobla dijo...

Santi,doncs vinga,quan vulguis preparem una tirada de running.En Litos en principi no tenia intenció d'anar-hi, si el veus dili que per quan una marató,jeje.

Marc,la veritat que el temps que faci no em preocupa gens,pero per estar per sota de 3h20 necesito estar en plena forma i ara mateix no ho estic,vigila el genoll i si has de descansar una mica mes o fas,ara ja tens la feina feta,podria ser tendinitis rotuliana?Jo aniré a castellbisbal,a veure si hi vas i petem la xerrada!Anims.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
perfecte,al desembre m'acosto un dia i running-vermout encara que sigui suau!jeje,ok, si el veig li comento a veure que em diu!!!!

Francisco Castaño dijo...

Hola Javi.

Navegando por ahi, he llegado a tu blog a traves del foro de Victor.
Yo tambien corro, en el club Runnersworld, en el cual entré por Victor. Te escribo este comentario por que viendo tu blog he visto una foto de tu chica, Montse, a la cual conozco, trabajé con ella un año, si te paseas por mi blog y le enseñas una foto te lo confirmará.

Suerte en tus próximos retos, yo de momento voy a Donosti para hacer la Behobia y después comenzaré el plan para el maratón de Barcelona.

http://www.francasta.blogspot.com

Saludos
Francisco

javipobla dijo...

Santi, suau l'entreno o el vermout?jeje.

Francisco el mundo es un pañuelo,luego se lo diré a montse,vaya coincidencias.Suerte en behobia, que retos tienes?nos vemos.

SANTI PONS dijo...

jajaja...l'entreno l'entreno,vaia crack estas fet!

SANTI PONS dijo...

Eps,que es aixo que li dius al luis que arribaras a Firenze petat? que va que va, tu tranquil que t'anirà de collons,ànims!!!

javipobla dijo...

Santi, merci pels anims,pero em faltaran km, a veure si puc apretar aquests dies que em falten.