domingo, 11 de noviembre de 2007

CAP DE SETMANA

Només falten 15 dies per la marató de Florència i aquesta era l'última setmana dura pel que fa als ritmes d'entrenaments, espero que en el meu cas encara em quedi algún entreno per patir i així agafar una mica més de confiança.
Divendres vaig fer els 110minuts amb ritme de menys a més, al final una mica cansat i amb ganes d'acabar.
Avui havíem quedat amb el grup per córrer la mitja de Castellbisbal i fer-la com a entrenament dur, doncs és una cursa amb unes rampes duríssimes i del km 9 fins al 15 amb pujada contínua.Anava amb el dubte de no saber massa bé com estic físicament desprès de no portar continuitat en els entrenos, i la cosa anat millor del que m'esperava, he surtit bastant conservador, esperant les pujades per veure com responia, i si pel final em quedaven forces apretar una mica més.He arribat al final de la pujada del km 16 bastant bé,amb la sensació de no haver patit molt,així que he decidit patir de baixada,que sempre és més fàcil, i he incrementat el ritme fins al final per arribar amb un temps d'1h 32min i amb bones sensacions finals.
Demà dia de descans i a esperar els entrenos de la setmana.

Penjo una foto que m'ha passat l'Hugo de la marató de Berlín que m'agradat molt.

Km 20 agafant els gels amb el Xavi.

10 comentarios:

Mariona dijo...

I com a regal t'has emportat el famós pernil de Castellbisbal? xD

javipobla dijo...

Mariona,doncs si..pernilet i botella de vi,molt enrotllats aquesta gent.

SANTI PONS dijo...

xavi!!!
molt bon temps en serio, que tal de sensacions per firenze? com ho veus? ja veig que bon temps,pernil i cap a la pobla no? Quan acabi firenze necessitaré una classe de running, ho dic per si t'hi ofereixes, jejeje

javipobla dijo...

Santi,el temps normal,la veritat es que no és una cursa per fer marca,és molt dura,però molt content de veure que la lesió ja esta oblidada i que si més no estic en condicions de córrer la marató dignament.Un bon entreno.Jo m'ofereixo a fer surtides de running amb tu però per classes encara he d'apendre molt!!Ets un crak de la bike he vist!

SANTI PONS dijo...

Xavi,
esta molt be el temps que has fet,es dura aquesta mitja m'han dit ... dema sortire a correr una mica mes, a veure que tal, quan tornis de firenze, descanses el que necessitis i llavors fem una sessió de running! de crack de la bike res de res,he de fer molts kms encara ... la questió es passar-s'ho bé!anims que et queda poc per passar pel ponte vecchio!!!!!

javipobla dijo...

Santi,jo dels que he fet és la més dura sense cap dubte,però va molt bé si t'ho prens com un entreno.A la tornada de Firenze fem la tirada de running on vulguis,volia preparar la marató de Bcn però finalment no la faré,continuaré entrenant però més suau.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
perfecte, et deixo el meu mail,ja m'escrius aixi em quedo amb el teu!santipons@hotmail.com ,i no oblidis que aquest 2008 has de fer un parell de tris segur, mira, el del pont de suert et queda al costat,, no tens excusa, jejeje ...

Pasqual dijo...

Moltes felicitats Javi pel teu temps !! :-) realment és increible l'evolució que estàs fent en tant poc temps :-o FELICITATS !! ^_^

javipobla dijo...

Ok Santi,et paso el mail,javi888150@hotmail.com

javipobla dijo...

Pasqual tu també estas fent un canvi brutal,hauries dit fa quatre mesos que correries 32km?aixó ja ho tens xupat!!!