viernes, 2 de noviembre de 2007

TORNADA AL TROTE

Després de cinc dies de descans i amb el consentiment de la fisio hem decidit que demà ja em podia tornar a posar les bambes i començar a entrenar a ritmes suaus.
Quan li he dit al Víctor m'ha comentat que hem d'anar tranquils amb la recuperació, porto molta tralla en menys d'un any de dedicació al running, així que demà començaré amb 25min de trote suau i augmentaré 10 minuts més al dia fins dimecres que faré descans.
Crec que aquests dies de repòs i els pròxims entrenaments suaus m'aniràn molt bé per acabar de recuperar-me muscularment de Berlín.
Demà estrenaré "rodes" noves, Litos m'ha enviat les nike spa, en principi més lleugeres que les structure que han estat les últimes que he portat i que n'he quedat molt content, a veure que tal.

5 comentarios:

SANTI PONS dijo...

xavi,
veig que bones noticies ... entre el Victor i el fisio segur que estas en bones mans ... que tal aquestes noves bambes?dona'm referències a veure si les adquireixo, jejeje ...

robert mayoral dijo...

tenen bona pinta aquestes bambes, però has probat asics i mizuno??
tingues en compte que per recuperar totalment d'una marató feta al 80-100% es triga més de un mes, així que poquet a poquet i bona lletra...comença corrent per gespa o sorra, és menys traumàtic!

Vicens Chamorro dijo...

m'alegro molt que puguis començar a correr un altre cop, però ves amb comte...
El blog molt xulo, a veure si vaig actualitzant el meu...

A veure si ens veiem... estic esperant a que acabeu Florencia a veure si muntem un sopar...

Vicens
http://vicenschamorro.blogspot.com

Pasqual dijo...

Enhorabona per la teva recuperació !! :-) ens veiem en el pròxim entrenament !!

javipobla dijo...

Santi, de moment les bambes prou bé,peró jo aconsellaria algunes altres,són massa tobes per entrenar.

Robert nomes he portat nike,algún dia probaré asics,pero ara de moment continuo amb nike perque me'ls passen i tot aixó que m'estalvio,jeje.
Gràcies un cop mes pels consells.

Vicens segur que farem un sopar, tens pensat preparar-te alguna marató mes?
Una abraçada crak.

Pasqual,moltes gràcies,vaig fent poc a poc.Tu ja he vist al teu blog que molt bé.Ens veiem al presencial.