domingo, 20 de abril de 2008

DIAS DE AGUA

Hemos acabado la semana igual que empezó, con agua, hoy teníamos pensado salir a rodar una grupeta de Pobla pero ha sido imposible, llovía a mares, así que sesión de sofá y a las 6 de la tarde cuando a parado he ido a correr 60min, 13km.
Tenía las piernas un poco cargadas de ayer en que salimos con Farré y Xes para hacer 120km y las subidas al alto de Faidella y después el Coll de Boixols, lástima de no llevar la cámara porque había unas vistas espectaculares. Espero que esta semana el tiempo nos de un poco de tregua.
Como esta semana hay champions y la cosa pinta bastante mal cuelgo un par de fotos de la final de París para ver si trae suerte.


Primera hora de la mañana haciendo jaleo por la capital.


Momentos de jolgorio total,fuimos los últimos en irnos del campo...y en irnos a dormir casi que también.

10 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Ja et vaig dir que a la final hi arribem segur!no pateixis! per cert, lo de Racons pel dissabte que ve complicat, tinc que fer molt pla i moltes hores, estic acollonit xavi,a veure com me´n surto de les 24h ... mare de Déu!

Oscar 1977 dijo...

uy!!! casi... la segona foto no s'amplia,je,je... Perdona, et tenia abandonat. Bones fotos amb el Puyol, i la del bareto no et dic res, ja m'agafa gana!! Segueixes entrenant més bici que carrera, ohi? Be, el que cal es estar dinàmic, no com jo, punyeta!!Dimecres ja t'ho diré... jo no ho tinc gens clar que aquesta colla de ganduls faci gran cosa. Una abraçada company!!

Oscar 1977 dijo...

Escolta, si vas tenir un trencament del lligament lateral, et van tenir que operar, no?

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

Veig que ara li fots canya als pedals! No hi ha esports que se't resisteixi!!

javipobla dijo...

Santi tranquil i a les 24h a fer el que es pugui, és que estas sonat.

Oscar,fins al mes de juny faré mes bici que running,després serà al reves.Pels lligaments vaig estar 6 setmanes enguixat perque encara tenia alguns filaments junts i és podia regenerar.La recuperació va ser durilla,tenia la cama com un pal.

Iñigo,ho practico tot però malament.jeje.

Oscar 1977 dijo...

Doncs quina època d'hauries passar amb la cama enguixada i després la recuperació. Per sort lo meu, de moment i toquem fusta, no es tan greu. Molt bones fotos de Paris.

karli dijo...

Ja va be que plogui home que fa falta!!! per fer esport es una putada però ho tenim que acceptar així!!
Quina sort haber anat a Paris, que aniras a Moscou?...si es que passem es clar...

Mariona dijo...

A veure si la sort ens acompanya i acabem el dia de Sant Jordi amb una bona notícia!! Força Puyol!

javipobla dijo...

Oscar,a recuperar-se que abans d'any hem de correr alguna cosa amb 42km.

Karli,ja va bé que plogui pero a la nit,jeje.Si arribem a la final i no passa res hi aniré.Porto 2 de 2.Wembley i Paris.

Mariona,a veure si apart d'algun llibre cau una golejada al manchester,jeje.

karli dijo...

Doncs jo porto 0 de 1 en futbol, vaig anar a Sevilla contra l'Steaua de Bucarest!!! i en basket de finals fours n'he perdut el conte!!!!