martes, 29 de abril de 2008

RACONS


Segunda cicloturista la que hice en Rocafort de Queralt, racons de la Conca.Excelente organización y bonito trazado.Finalmente eran 143km y no 155 como tenía pensado.Bajamos de la Pobla con Xes,Postigo y Federic.

Nos pusimos en la salida con Xes intentando no salir muy retrasados, justo dar el pistoletazo primer problema del día, no me entra la cala en el pedal,voy intentando ponerla durante 2-3km con Xes a mi lado partiéndose de risa, la gente nos iba adelantando y veo que llevo la cala llena de barro,paramos y Xes con un palito empieza a limpiar la cala,reanudamos la marxa en cola del pelotón y finalmente puedo ponerme bien en el pedal.El grupo va a unos 50km/h en los primeros 30km de llano,nos cuesta un mundo entrar en él, cuando casi llegamos a la parte delantera empieza el primer puerto y yo voy con la asfixia del esfuerzo para enganchar al grupo.

Xes continua para adelante y yo me quedo, se va rompiendo la carrera y me quedo dentro de un grupo de unos 25 corredores.Coronamos sin mas problemas y descenso "a saco" para no perder el grupillo, a partir de allí rompepiernas total, el grupo se deshace en varias ocasiones para volverse a juntar en zonas de llano.

A 40km de meta paro en el habituallamiento a beber cocacola y comerme un plátano,al volver a subirme en la bici me coje un calambre en el abdominal!no me había pasado en mi vida.En un primer momento me asusto pero no se vuleve a repetir.Continua el rompepiernas y finalmente la "tachuela", 4km de subida con un par de ellos al 18% con gravilla, gente del grupo en el que voy se bajan de la bici cagándose en todo, a otros les resbalan las ruedas y tienen que poner el pie en el suelo,yo pim-pam para arriba con 4 corredores mas, llegamos arriba y descenso de 15km, tengo las piernas a punto de explotar y el descenso se me hace eterno, tengo problemas para seguir a los otros,finalmente nos cojen 5 corredores mas y se afloja un poco el ritmo, un poco mas calmados entramos al pueblo y como no,sesión de sprint para acabar de rematar.

Tiempo final,4h38'00'' entrando en la posición 143 de 700 y algo.Media de 30'863km/h.

En meta me encuentro a Xes que a llegado 15min antes que yo y teniendo que parar por culpa de unos dolores en la espalda,vaya animal.

Más tarde entran Boixereu,Tirapu,Postigo y Federic,tras petar la xerrada y zamparnos 3 bocadillos que estaban de lujo, ducha y para Pobla comentando la jornada.

11 comentarios:

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
oscar dijo...

ei Javi!! Sóc l'Òscar. Vaig seguint el teu blog regularment, a veure si tornes al running i podem coincidir en alguna cursa!! Aquest diumenge vam fer la mitja de Lleida, quina calor...
Au, records i ànims pel Pallars.
Et passo l'enllaç del meu blog:
http://oscar-elblogdeflo.blogspot.com/

javipobla dijo...

Hola Oscar!ja vaig preguntar al sergi nogueró si t'havia vist i em va dir que t'havia anat molt bé,sino et sap greu posaré el teu link al meu blog,cuida't i un cop feta la volta a la bonaigua torno al running.Una abraçada.

oscar dijo...

Sí, vaig veure al Sergi i vam parlar una mica; està fet una bèstia!!
Cap problema amb lo del link, de fet jo ho vaig fer amb el teu sense demanar-te permís...
Records!

Oscar 1977 dijo...

Quin fart de riure amb la bici no? lo de la contracció abdominal també fa agafar riure, s'et posa com una bola de tennis al abdominal i sembla que no tingui de marxar, ohi? Bona sortideta amb bici. Es nota que estas disfrutant. Ahir també vaig riure amb els cagarrines... a partir d'ara ja no em faran perdre més temps ni diners, aquests. Salut!!

Oscar 1977 dijo...

Quina pila d'Oscars, noi!!!

SANTI PONS dijo...

Sense paraules!quin Crack!estas molt fort, jo nomes et podria seguir al pla!jejeje ... ara que? remences suposo no? jo no puc fer-la, ja entendras perque, jejeje ... una abracada

Ferran Vila dijo...

Javi portes un molt bon ritme amb la bici, la Bonaigua la fas amb la gorra. Ojo que kla bici enganxa.

Mariona dijo...

Uffff estic flipant! Estàs fortíssim amb la bici!!

karli dijo...

Nanu quin nivell has agafat en tant poc temps! quina enveja, amb lo totxo que soc jo! vinga fotet a nedar i fotre tris collons!!!
Vas a Moscou o què? jejeje...la mare que els va fotre!

javipobla dijo...

Oscar,el sergi és una bestiolina corrent.


Oscar 1977,lo de la bola abdominal em vaig acollonir,va durar pocs segons per això,tema barça han d ecanviar moltes coses sino tornarà la travesia por el desierto.Bona gent els Oscars,jeje.

Santi,la setmana vinent remences,ja tardes de dir perqeu no vens,a veure amb quina botgeria ens sorprens.Cuida't crak.

Ferran,la bonaigua és dura de collons,i pel que he vist a les ciclos amb els ritmes que es porten potser quearrebenti a qualsevol lloc,enganxa moooooolt!!

Mariona que va que va,vaig fent el que puc,vas a remences finalment o no?

Karli,al meu nivell si no hi ets no et costara pas agafar-lo,a moscou?casi que millor ho deixem per una altra ocasió.A veure com ho arregle l'ambaucador dels collons.