miércoles, 31 de octubre de 2007

RECUPERACIÓ

Avui sessió de fisio i la cosa està una mica millor, gens de dolor.Encara és massa aviat per començar a trotar però dissabte o diumenge ja podré fer alguna cosa, a ritmes lents i durant poca estona però almenys em treuré el "gusanillo".
No podré fer la tirada llarga del diumenge de 35km, importantíssima per veure com estan les forçes per la marató, és a dir, que a Florència a disfrutar i sense mirar el rellotge, m'ho pendré com un entreno més de cara als reptes del 2008 on espero apropar-me a les 3h.
M'he apuntat a la piscina de Talarn per començar a fer els meus primers "pinitos" al swimming i crec que en cosa d'una setmana em donaran l'acreditació per anar-hi els dies que vulgui.
Tindré la Montse que m'explicarà una mica de tècnica de natació perquè ara mateix estic a nivell zero, tot i així, qualsevol ajuda serà benvinguda.

8 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
tranquil que aviat se't sol.lucionarà tot ... veig que aviat cap a la piscina eh!de collons ... al 2008 faras un triatló com a minim, i tant! doncs aquesta nit si, a la 01h tenim els memphis pero ho tenen cru em sembla, ojalá en Navarro foti un bon paper, ahir els spurs ja van guanyar contra portland ... els Golden state van caure estrepitosament a casa contra utah, osti quin rotllo que t'estic fotent,jejeje ... Xavi, la Montse es profe de natació o que?

javipobla dijo...

Santi ja em va bé que em comuniquis lo de la NBA.
La Montse va fer molt anys de monitora de natació a la Pobla.
M'anirà de fàbula per apendre'n.
Tu amb la moral pels núbols suposo!!

robert mayoral dijo...

estalviat els 35 km!!!! i recupera forces i cicatritza bé la lesió i, ja veuràs com a Florencia surt tota la feina feta!

javipobla dijo...

Moltes gràcies Robert,doncs si, tens tota la raó, reposar bé i tornar amb plenes garanties.Merci.

SANTI PONS dijo...

La veritat es que si, estic content pero encara no puc cantar victoria, jejeje ... la Montse t'anira molt be doncs.. al 2008 has de fer algun tri!!!

Marc dijo...

Xavi,
Ànims, sóc en 58Marc, company GO!
Recupera bé segur a Florència estaràs molt fort!
Així que t'has apuntat a la piscina...jeje cada dia més a prop del TRI!!

Fins aviat.
Ja t'he inclós al meu blog!

robert mayoral dijo...

si el diumenge no et pots aguantar, intenta córrer per terreny tou, sorra o gespa!! ho agrairàs!

javipobla dijo...

Santi,ja m'agradaria fer algún TRI,però encara ho veig una mica lluny.

Marc,a Florència amb la calma i a difrutar,que vagi bé el diumenge els 35km,t'incloc al meu blog.

Robert,gràcies pels consells,et faré cas tot i que m'avançaré un dia,s'agraeixen molt els comentaris de gent com vosaltres que fa anys que esteu amb aquest mundillo.