viernes, 25 de enero de 2008

ENTRENOS RODILLO+NATACIÓN


Ya llevo 10 días del último entreno de running y mas o menos lo aguanto bien, suerte en parte del rodillo y la natación.
El rodillo se me hace muy pero que muy aburrido, y la verdad es que cuesta ponerse, la natación me está costando menos de lo que pensaba, eso si, soy malísimo nadando.Ayer probé de respirar por el lado contrario al que lo hago y casi me ahogo...un desastre.
He hecho 2 sesiones de rodillo de una hora y 3 de natación,haciendo 1000m los dos primeros días y 1200 hoy.Para mi es un gran logro a pesar de que hoy las agujetas en los brazos empezaban a notarse.

Mañana he quedado con Txulillo para hacer una salida en bici, me va a destrozar, os lo explico el domingo.Buen fin de semana.

14 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
poc a poc amb el rodillo, posa't alguna pel.licula i veuras com el temps passa volant volant! anims que aviat estaras curat!! una abraçada

javipobla dijo...

No hi havia pensat amb això de les pelis,ho provaré segur,gràcies.Que vagi bé demà amb el running.

Mariona dijo...

Xavi, amb la natació la veritat és que sí que costa una mica resirar pel costat que no estàs acostumat però és qüestió d'anar-ho provant i veuràs com t'acabarà sortint bé. Salut!

javipobla dijo...

Mariona,tecnicament estic a nivell zero,serà questió d'anar intentant-ho poc a poc.Aquest esport sino el domines de petit després costa lo seu.

Pasqual dijo...

natació ? bicicleta ? córrer ? això em sembla que té un nom ;-) ay que t'acostes perillosament al costat fosc jejeje
Per la meva part el tema de la triatló jo me la vaig plantejar molt animat, però amb la feina, vida personal, etc no ho estic veient gens clar, ...

Parlem aviat !!

SANTIAGO dijo...

Animo con los entrenos fiera!!
;)

Oscar 1977 dijo...

Rodillo és una bicicleta estàtica però amb rodes...jua ,jua... em ric de lo ignorant que soc... tú també cap el tri? esteu ben sonats!!!!!! Desitjo et recuperis aviat i tornis a còrrer i ser normal (els tri's en mataràn!!!)

javipobla dijo...

Pasqual,no siguis dolent,jeje,de moment és l'únic que puc fer.Tu tranquil,poc a poc i suposo que has d'anar acumulant km en les 3 especialitats,no t'agobiis i aprofita els caps de setmana per entrenar una mica més.Ens veiem.

Santiago, vamos haciendo lo que podemos,la bici me deja destrozado.

Oscar,no no,de moment no tinc intenció de fer cap TRI,pero per intentar mantindre la forma m'anirà bé.

Ferran Vila dijo...

El rodillo i la cinta de correr, són el dos artilugis de tortura més malignes que ha inventat l'home, ja,ja. No ho soporto, però si no hi ha mes remis. Jo sóc super dolent a la piscina, però a base d'anrari cada día m'agrada més, ves mica en mica i ja veuras com li agafes el "gustillo".
Salut i a recuperar-se.

SANTI PONS dijo...

Pasqual, estic amb tu, el xavi està encaminat al triatló (born to Tri), jejeje ... i tant que en farà un aquest any!!!com un pepe! oi que si poblatà????

karli dijo...

Xavi ets carn de triatló fixe!!!
Jo amb el rodillo hem fotia que la meva carpeta de cançons de l'ordinador anes sonant triant l'ordre de reproducció el mateix ordinador, a les hores quan sonaba una canço en castellà fotia ritme tranquil, si era cançó en català ritme mes fort, i quan sonaba alguna cançó que habia estat banda sonora de la volta ciclista a Espanya l'hi fotia molta mes canya, els ritmes duraven fins que acababa la cançó...es una altre manera de fer passar l'estona un xic mes distreta...
Com portes la lesió? No m'has convençut de lo del pitrall!!t'ho dic molt en serio eh!!!!

Oscar 1977 dijo...

Era broma, eh? doncs a mantenir la forma, recuperar-te i haviam si ens podem coneixer aviat que això dura massa...

javipobla dijo...

Ferran,ni que ho diguis,aquests aparatos son terribles.Pero ara no hi ha més remei.

Santi,no presionis,jeje,el día que pugui fer 300km com tú potser si que se'm passa pel cap de fer un TRI,però ho veig molt lluny.

Karli,lo de la músiva és una bona opció,ho tindré en compte,igual que lo de les pelis que em va dir en Santi.
La lesió el día 18 he d'anar al podoleg per que em facin un estudi de plantilles,de moment quieto y parao amb el running.

Oscar,a veure si abans de l'estiu podem fer alguna mitja plegats en ritme tranqui,per començar a preparar la marató de la tardor.

Oscar 1977 dijo...

Això està fet!! una mitja sense mirar el rellotge i encavat un bon esmorçar, je,je. Encara quedan un munt de mitjes, ja anirem parlant. Que et vagis millorant, company!!