lunes, 21 de enero de 2008

PARIS TENDRÁ QUE ESPERAR

Bueno, pues como temía, la lesión era un poco mas grave que una sobrecarga, en clave médica tendinopatía tibial posterior, de momento 6 semanas sin correr y a esperar que me hagan un estudio de plantillas.Ya me suponía que no era la típica tendinitis o sobrecarga pues los dolores se hacían insoportables a causa de que había un nervio cerca de la zona del dolor.Por un lado toca la moral tener que parar,por todo lo que supone, perder la forma y los objetivos que me había propuesto, pero por otro lado me alegra saber de donde me venían tantos problemas en el tendón de aquiles y los sóleos. Según el médico tengo mucho puente y el pie largo y delgado(como el mio) es el típico que está en tensión y cuando tiene un ejercicio repetitivo se va cargando toda la zona desde los gemelos hasta la planta del pie.
Ahora tendré que ir al podólogo y que me prepare unas plantillas voladoras.jeje.
Solo salir del médico y sabiendo que no había problema para hacer bici fui a comprar un rodillo para no estar tanto tiempo parado,natación y rodillo serán mi mantenimiento durante estos dos meses.





Así pues me perderé la maratón de París que era el objetivo principal antes de verano.Me sabe mal no poder compartir los entrenos presenciales junto al grupo Víctor go y espero poder estar con ellos bien pronto.Con los colegas blogers tendremos que esperar a otra ocasión para vernos ya que en Granollers no podrá ser.

21 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
tranquil, em sap greu la veritat pero és el que hi ha ... ara rodillo i natació, ja sortirem amb bici un dia si et sembla bé ... anima't i 2 mesos passen volant volant... una forta abraçada

Marc dijo...

Xavi!
Molts anims.
Millor fer net, que segur que tornes amb més força!

Fins aviat!

javipobla dijo...

Santi, de cara al bon temps fem una sortideta segur.2 mesos pasaran volan segur.

Marc moltes gràcies crak.Que t'he de dir que tu no sapiguis,també has passat per això.Una abraçada.

karli dijo...

Quin greu que hem sap nanu!! putada al cantu!!! be ara l'important es recuperar-se be i ja veuras com tornaràs amb unes ganes tremendes i aquest estiu et sortiràs!!!
Vinga doncs bici a tope i a nedar com un salmó, de veritat, aprofita ara que no pots correr per entrenar a tope,sobretot la natació.
No et fa mal amb bici?

javipobla dijo...

Gracies Karli,ara a recuperar que és l'important,amb bici no hauria de tenir cap problema,demà provare el rodillo,el metge fins i tot m'ho recomana per no perdre musculatura.Si amb algú li fa falta el dorsal de Granollers sapigueu que en tinc un!!

Oscar 1977 dijo...

Ara si que és una putada!!!! Noi que bé t'ho agafes, és d'admirar. Be, doncs que t'haig de dir si estàs més animat tu que jo... Ànims, recuperat, entrena el que puguis i si cal "inventat" posts com jo per estar en contacte. Una abraçada.

robert mayoral dijo...

bueno, no t'amoinis, lo principal és recuperar-se i ja vindran temps millors i moltes més maratons i Paris.....
ànims crack!

javipobla dijo...

Oscar moltes gràcies!tranquil que posts no en faltaran,ara toca agafar el rodillo,natació i aprofitar per fer altres coses que 2 mesos passen volan.S'ha d'estar animat que el fet de que poguem practicar esport ja és una victoria diaria.

Robert,doncs tens tota la raó,hi ha moltes maratons per endevant,ara a descansar del running.

TriSident dijo...

Xavi cuida´t,no tinguis presa en recuperar si forçes sempre és pitjor.
La part bona es que al estiu ja estaràs preparat per debutar en triatló.Ara no li fotis massa a la coca de recapte,que aquesta si que és perillosa.
F.

javipobla dijo...

Fredy!ja tinc el rodillo,jeje,ara amb la natació no sé si m'he faré gaire amic.Em fan més por els embotits que la coca de recapte.jeje.

Tev dijo...

Javi,

Mucho animo.

karli dijo...

Ep!!això del dorsal m'interesa!! demà t'ho confirmo, guardame'l please, tinc un amic que està boix per anar-hi i s'ha quedat sense!!! demà et dic algo definitiu!!!

javipobla dijo...

Toño muchas gràcias,como es que no puedo escribir en tu blog?lo probé hace dias y no me dejaba.


Karli,cap problema.

SANTI PONS dijo...

xavi,
ara que dius que tens temps els caps de setmana i jo he afluixat en els entrenaments doncs ja ho saps, quan tinguis previst baixar a bcn avisa i fotem el combinat de coca-cola amb gel! :-)))))

karli dijo...

Javi,confirmat!!! vull el dorsal, com ho fem? te el meu mobil i si vols hem truques demà 669884271
i si no hem deixes el teu mobil per aqui i ja et truco jo...
Au bona nit crack!! i ànims i a recuperarte!!!

javipobla dijo...

Santi,ara de cara al bon temps a veure si fotem una surtideta amb bici i despres surtim a estirar les cames amb un got entre les mans,jeje.

Karli,passam el teu mail i t'envio el certificat de la cursa,et sembla bé?per qualsevol problema el meu mobil es 650712193

karli dijo...

karlipuig@gmail.com

passam el certificat però de tota manera haurem de parlar per a veure com el meu amic et paga l'inscri...et truco quan pugui, de moment aqui tens el meu mail.

javipobla dijo...

Karli t'he passat 2 emilios.

karli dijo...

Com va el rodillo Xavi? et fot mal la lesió o què?

Ja he rebut els mails, gracies, però allò que tu i jo sabem res de res, de veritat t'ho dic, ja quedarem i punto!! no fotem bromes
que no està el país per fotre bromes,a mes el meu col.lega ja està 100 % mentalitzat, com es llògic es clar!!
Cuidat nen...

javipobla dijo...

Karli el rodillo pues va...molt avorrit però és el que toca.Tema pitrall no en parlem més,el que heu de fer és disfrutar i fer una bona crónica, i d'aquí un parell de mesos fer un entreno plegats tots els bloggeros.Bon cap de setmana crak.

Pasqual dijo...

Ondia quina putada, ve ànims, anirè seguint la teva evolució. Cuida't !!