jueves, 17 de enero de 2008

LESIÓN

Malas noticias, después del parón de la semana pasada a causa de la lesión empecé a entrenar el martes haciendo 70 minutos de trote,noté molestias durante todo el entreno entre el aquiles y el sóleo, al enfriarse el dolor iba a más así que eche mano de iboprufeno.Ayer volví hacer otros 70 con bastante dolor, esta mañana tenía una inflamación en el contorno del aquiles pero he decidido salir a ver que tal iba, a los 5 minutos no he podido más,dolores cada vez más fuertes y encima se prolongaban hacia el gemelo.El sábado aprovechando que voy a Bcn iré al médico a ver que me dicen, aunque me temo lo peor y empiezo a ver con preocupación la maratón de París.
De momento a descansar y el tiempo dirá, la semana que viene intentaré ir cada día a la piscina para intentar mantener algo de forma.
Mañana los go's que participamos en las maratones de Berlín y Florencia vamos hacer una cena de reencuentro.

9 comentarios:

Oscar 1977 dijo...

Putada!!!! però no pateixis. Que tú mirin bé demà i si cal afluixa del tot. Encara tens marge fins a París. Que et recuperis aviat campió!!!

Oscar 1977 dijo...

bé, dissabte. Pel que dius sembla una sobrecàrrega de bessons que no has notat, t'ha baixat a l'inserció amb el sòleo i ara s'et comença a carregar encara més el bessó. (semblo fisio.., tonto de mi... no em creguis massa) el que vull dir és que no et preocupis que et descarreguin bé i a tornar a còrrer!!...ja diras...

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

Xavi,
per la meva experiencia en aquesta mena de dolors, et puc dir que jo vaig tenir la mateixa lesió, i vaig anar al metge i em vaig recuperar. LA seva prescripció va ser:
- Repos durant un mes (solament natació)
- Aplicacions de gel a la zona cada vespre durant una hora

Amb això em vaig recuperar. És una merda estar parat, pero em va dir el metge que si forces el tendó d'aquiles lesionat pot arribar a enquistar-se i passar la lesió a ser crònica. Millor no arriesgar i reposar.

karli dijo...

Quin greu nen!!nomes de veure el titular ja m'ha tocat la gaita!!! com si hagues vist un gol contra el Barça!! a veure si tens sort i el metge ho arregla ràpid! segur que si, el gel es miraculós i ja veuras com en menys de dues setmanes ja estas donant guerra!!!
Anims Xavi, aprofita per fer altres coses, no t'aturis!!!

SANTI PONS dijo...

Ostres Xavi, de moment espera a veure què et diu el metge!és una putada això de les lesions, però et repeteixo, espera a veure què et diu el metge pero segur que estaràs a punt per Paris, tranquil poblatà. Una forta abraçada i ànims!

Ferran Vila dijo...

Ànims Javi. Encara que paris uns dies no passa res. Jo la semana pasada la vaig passar-la a la piscina i aquesta vaig a tope.
Fes bondat i recuperat. Ah! si això fos facil tampoc tindria gràcia.
Salut

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

m'he descuidat dir-te que el metge em va recomanar posar-me una petita "alça" al taló, dins de la sabatilla perque d'aquesta manera el taló d'aquiles treballa menys i suporta millor el pes del cos.

sort

karli dijo...

Que nen com va anar al metge? que cony t'ha dit? vinga digues algo que estic intrigat!!

javipobla dijo...

Moltes grácies a tots pels anims i per estar pendents de la lesió,Oscar,Iñigo,Karli,Santi i Ferran,de debó que s'agraeix moltissim obrir el blog i veure els colegues bloggers aqui donant anims.No us contesto un per un perquè he posat al post les últimes "males"notícies.
Novament moltes gràcies companys!!