miércoles, 30 de enero de 2008

MÁS BICI

Esperando a que llegue el día 18 para ir al podólogo y me haga un estudio de plantillas voy haciendo salidas en bici, ayer 50km en 1h50, después fuí a la piscina, 750m y me marché asqueado de tantísima gente que había,un agobio.
Hoy 58km en bici con un puerto de montaña de 14km, subiendo como podía y vigilando en las bajadas que hay muchos trozos helados.
Mañana y pasado iré a nadar y el fin de semana si el tiempo acompaña volveré a coger la flaca.

Que ganas tengo de volver a correr!!

Os cuelgo un par de fotos de la cena que hicimos con el grupo victor go hace 15 días.

Fotos cortesía de Rocío.



Kike peleándose con el pan,jeje, los demás con el monotema maratón(supongo)



Hugo y Mateo, risas aseguradas.


Silvia,Rocío y el futuro finisher en Lanzarote,Vall.

15 comentarios:

robert mayoral dijo...

buena peña el grupo este y sana!!!, cuando me dedique en pleno a preparar una maratón me incorporaré al grupo seguro!!
ánimo con la flaca, y en la piscina cuando hay gente se hace mariposa para asustarlos...no lo sabías??

javipobla dijo...

Robert,molt bona gent,entrenar amb grup és fa molt més divertit.
Tema natació,prou feina tinc a nedar amb crol,si em poso a fer papallona marxen...pero a riure.

karli dijo...

Al final seràs un Indurain de la ostia!! tanta bici tanta bici, que hem deixareu tots enrere collons!!
Aprofita ara que no pots correr i no tinguis agonia per tornar a calçarte les bambes que no et benefcicia amb res la pressa akesta.
Fotl'hi als pedals nanu que ja et veig pujant el tourmalet akest estiu!!!
Gracies novament per el pitrall, quan ens veiem bermut pagat i repagat!!!el que correra en nom teu es bastant makina, no està en el seu millor moment però et deixarà en un bon lloc.
Quan tens tu de marca en mitja?

javipobla dijo...

Karli m'has donat una bona idea per aquest estiu,jeje.
Nomes he fet 2 mitjes en plan test desde que vaig començar,la millor marca en el meu debut en la distancia l'any passat a Granollers,1h28,em feia ilusio anar a fer-la per a veure si havia millorat,a Sabadell em vaig quedar a 7 segons,jeje.El teu amic em donarà una nova marca,jeje.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
bé bé, ara si que et veig que vas de cara al triatló, ;-), jejeje ... al principi la bici costa molt però després ja t'hi vas acostumat, és com tot ... jo em sembla que aquesta setmana faré bastant rodillo perquè pinta bastant fred em sembla ... anims amb la natació, la bici i la lesió Poblatà!!!!!

rogero dijo...

ostia, espero seguir el vostre exemple pq tot just ara em compro la de carretera, ja m'ajudareu a escollir l'adequada... per lo de l'aigua, a l'IM n'hi ha uns quants nedant, suposo que alguna patadeta deu caure, jeje

Ferran Vila dijo...

Javi, jo estic al reves que tú. Nomes corro i tinc unes ganes bojes d'agafar una bici. El problema és que amb la marató tan aprop el poc temps que tinc l'he dedicar a fer de Forrest Gump, ja,ja. Cullò 1:28 a la primera mitja. Sou tots uns màquina, cada dia m'enfonseu mes en la miseria, ja,ja.
Salut i a recuparar-se

TriSident dijo...

Ja veig que segueixes per bon camí.Quan quedem per una sortideta?Tenim la mateixa reina entre les cames,però jo amb tres plats de globero total.
Una abraçada.F

javipobla dijo...

Santi,com apretes!jeje,si que pinta fred si per aquest cap de setmana,esperem que cap al migdia puguem surtir a rodar una estona que el rodillo és molt dur.

Rogero,jo no et puc dir gaire cosa de IM, però amb els companys que tens de TRI aniras ben aconsellat.

Ferran podriem fer algun intercanvi!jeje,anims que d'aqui 5 setmanetes podras tornar amb la bici i a sobre haven trionfat a la mnarató!

Fredyyyy!! jo li vull posar el plat de postre perque per aquests mons de Deu hi ha cada pujada que vaig apuradissim.De cara al bon temps fem una surtida d'aquelles de parar a dinar.jeje.Una abraçada.

Oscar 1977 dijo...

El dia 18 està a tocar. Aviam si et deixen còrrer aviat!!!! Salut.

javipobla dijo...

Oscar,doncs si,ja queda menys...que vagi bé per Granollers.

Oscar 1977 dijo...

No que treballo. La setmana que bé si que vaig a la mitja de bcn. A veure si et recuperes bé i anem plegats a Donosti al novembre!!!!

Marc dijo...

Xavi...això fa pinta a Triatló.
Molts ànims, i canya amb la bici!!

javipobla dijo...

Oscar a veure si puc venir a la mitja a donar-te anims i tirar-te alguna foto.

Marc,amb la bici faig el que puc,vaig bastan clavat.
Ens veiem.

Oscar 1977 dijo...

Be, si penses venir a barna, mirarem de quedar. Et trucaré i parlem per veurens!!!