jueves, 3 de enero de 2008

VUELTA A LA NORMALIDAD


Después de días de fiesta y comilonas varias vuelvo a la normalidad, pensaba que me costaría seguir los entrenos preparados durante estas fechas pero los he podido cumplir sin problemas, aunque algún día ha costado lo suyo.

Hoy tenía 60' de trote, ayer vi peligrar los entrenos de esta semana cuando empezó a nevar durante la tarde y la nieve empezaba a cuajar,suerte que hoy a llovido todo el día y la hecho desaparecer,así pues entreno bajo una lluvia intensa en compañía de Pepe Franch, a ver si le remiten unas molestias que tiene en la rodilla y podemos compartir más entrenos. Por mi parte muy buenas sensaciones, la verdad es que entrenar mientras está lloviendo tiene lo suyo, al principio cuesta meterse pero a la que llevas un rato es un disfrute.

6 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
bona nevadeta eh!anims que Paris ja s'acosta, aqui fa un fred que pela ... el genoll el tinc bé una altre vegada, no sé pas que m'hi passa pero em fa mal si apreto ... anims i aviat a pagar vermout! :)

Ferran Vila dijo...

Com están el genolls, jo també tinc el meu una mica cardat i entre això i la pluja ahir res de res d'entreno, no com tú que no pares ni amb neu.

karli dijo...

El mateix et dic Javi, aqui a la que es fot a ploure tots a casa i tu nevant i et fots a correr!! animalot!
A veure si passen les festes per que porto dos dies que les compres de regals hem menjen el temps i no puc sortir...
Vinga maco que et portin moltes cosetes els reis!!

Oscar 1977 dijo...

Això s'en diu "entrenamiento silencioso", doncs mentre altres mirem per la finestra aviam si para de ploure, tú vas i agafes ventatge!!! Ben fet!!!! Jo vaig començar bé l'any, però des de el 1 que no puc fer res, nens, nens i més nens!!!!

javipobla dijo...

Santi cuidat el genoll i no el forçes gaire a l'hora de correr,poc a poc que portaves molt de temps sense el running,tens pensat fer-te alguna prova?el verlout a veure si quedem...


Ferran,portava 2 dies descansan...havia de sortir si o si.Recuperat de Cabrils?

Karli,estic amb tu,fart de tanta festa i a veure si podem agafar el ritme d'entrenament.

Oscar,suposo que aquests dies els nens deuen estar nerviosos esperant els reis.Sino arribo a entrenar ahir els remordiments se'm menjen,jeje.

Marc dijo...

Xavi,
Aquesta setmana he estat prop de casa teva!!
Et passo per correu electrònic una foto que va fer-te la meva dona a Florència.

Fins aviat!