miércoles, 9 de enero de 2008

SOBRECARGA

Ahora que parecía que volvía a recuperar la forma poco a poco,varapalo, sobrecarga en la intersección entre el sóleo y el tendón de aquiles, según la fisio en 4-5 días ya podré volver a correr.
Por lo pronto me perderé los entrenos de mañana, el sábado y la cursa del domingo, donde iba a coincidir con algunos go's y mi colega blogger Oscar.
Empecé a notar molestias después del entreno del domingo, ayer salí a entrenar y realizé todo el entreno con dolores, después de la ducha ya iba cojeando, hoy sesión de fisio con Eli, mañana y el viernes volveré a ir.
Mas vale que las lesiones vengan ahora que aún faltan 3 meses para la maratón.
Mañana quizás me vaya a quitar el gusanillo en la piscina.
La fisio:Eli, estic a les teves mans,jeje.

8 comentarios:

Oscar 1977 dijo...

No fotis tiu!!! quina ràbia!!!! Be doncs a recuperar-se, ja quedarem un altre dia.

javipobla dijo...

Ja ho veus Oscar, em sap greu,quasi segur que no podré correr tot i que no descarto anar a veure la cursa,ja et diria algo.

Marc dijo...

Quina mala sort!
Xavi molts i molts ànims em sap greu, aquest tipus de problemes són un pal perquè desmoralitzen una mica, però per sort encara et queda molt per París.
Molta sort, descans i la setmana vinent a tornar-hi!

Ferran Vila dijo...

Ja ho veus Javi, coses que passen. Jo porto 4 dias parat per sobrecarrega al cuadriceps. I a mi per BCN em queda menos de dos mesos. Es veritat que fot bastant però nomes queda que fer bondat i seguir endvant. Questa setmana em sembla que és la que més metros de natació estic fent des de qu tenía 10 anys, je,je.
Salut i a recuprar-se

javipobla dijo...

Marc moltes gràcies pels anims.La setmana vinent si tot va bé a tornar amb els entrenos.Tremola que m'he comprat l'equipació dels trisidents!!jeje.


Ferran,ja he vist que et treus el gusanillo nedan,ben fet,tu tranquil que per estar uns dies parat no passa absolutament res,recuperat que a Bcb estaré animant i et vull veure amb la medalla penjada!

karli dijo...

Collons nen estem tots fets uns saldos!!el que no te una cosa en te una altre! jo que no estic lesionat estic patetic!!!
Doncs res fes bondat que el descans tambè s'agraeix molt, encara tens molt de temps de cara a la marató!!
Si et ve de gust deixar-te caure per Sitges el diumenge nomes ho tens de dir, cursa, banyadeta al mar i dinaret!!!

SANTI PONS dijo...

Xavi,
anims que tot anirà bé ... tu sempre et recuperes, ets fort tiu!!! anims

javipobla dijo...

Karli,ni que ho diguis,estem fets un ñap,a veure si poc a poc ens anem recuperan i agafan la forma.Merci per lo de Sitges pero em queia una mica lluny desde la Pobla.

Santi,ets un crak mediatic nanu.Fort?no em coneixes bé.jeje.