sábado, 22 de diciembre de 2007

ENTRENO 18KM

Hoy tocaba sesion de 18km con continuos toboganes, así que he decidido cojer el coche hasta Aramunt, y desde allí dirección Tremp por una pista forestal,he hecho 9km de ida y 9 de vuelta, el circuito es bastante duro pero con unas vistas geniales.



He tardado 1h29', ocho minutos menos que en el mes de julio durante la preparación de la maratón de Berlín.Como se nota la temperatura a la hora de entrenar!!

Mi padre me ha acompañado para darse un paseo por la zona y ha llegado así.

12 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Bé xavi Bé!bons trotes ... els paisatges brutals!no matxaquis al teu pare eh!jeje ... ànims Crack!

javipobla dijo...

Santi ja li va bé caminar una mica que venen dies durs a nivell alimentici.jeje.

Oscar 1977 dijo...

Bons paisatges i millor entreno... A difrutar demà amb el Barça, els matxacarem!!!!!!!!!

Ferran Vila dijo...

Variar el lloc d'entreno trobo que va molt bé, sobre tot a nivell mental, jo procuro fer-ho, encara que no sempre és posible.
Salut i força per BCN.

karli dijo...

Que maca la sortideta nanu!!
A qui teniem que matxacar a futbol?
Son una colla de mamons,vividors, mercenaris i algun no mereix lluir el nostre escut!!!

Marc dijo...

Osti Xavi, quins paisatges!!!

Molt bones festes!!

SANTI PONS dijo...

Bon nadal fratello!una abraçada

javipobla dijo...

Oscar,vaya partit...toca esperar temps millors.

Ferran aqui dalt poca variacio puc fer,pero s'intenta.Que tal els entrenos?


Karli,no comment res del partit.Desastros.

Marc bones festes crak.

Santi bones festes i a disfrutar-les.Una abraçada.

BONES FESTES A TOTS I GRACIES PER PARTICIPAR EN EL MEU BLOG.

robert mayoral dijo...

Segur que els paisatge també molaven lo seu...pobre pare!!
bon Nadal!!

Mariona dijo...

Uala quines temperatures més bones que teniu per aquí a baix!!!! Jo fa com 3 mesos que no vaig en màniga curta!! Bones festes!

PD: T'agrego en l'apartat enllaços ok?

Pasqual dijo...

Javi,

enhorabona per la millora ! :-)
Bon nadal !

javipobla dijo...

Bona nadal Robert,la veritat es que dona gust correr puguen gaudir d'un bon paisatge.


Mariona,feia molt de fred el que passa és que el meu pare és molt calurós,jo anava amb guants i gorro,tambe t'agrego al meu blog.

Pasqual,anem fent poc a poc,tu que tal?bones festes.