jueves, 6 de diciembre de 2007

VUELTA AL RUNNING


Despues de 12 dias de relax total hoy he vuelto a rodar 40 minutos a ritmo muy lento y de recuperación, que ganas tenía de volver a salir a mover las piernas!!
A partir de ahora supongo que saldré a trotar unos cuatro días a la semana a ritmo muy suave, antes de meterme de lleno con los entrenos de París.
He aprovechado para retirar las nike spa y volver a las structure que són las que mejor resultado me han dado y más contento me han dejado.

Las spa para mi gusto són demasiado blandas y en tiradas largas me han hecho algunas llagas, con las structure voy sobreseguro pués será el tercer par que uso en un año.

15 comentarios:

Oscar 1977 dijo...

Tritures les sabatilles noi!!! A mi que em duran dos anys!!!! M'estic rumiant si acompanyar-te a Paris. Podria ser un bon viatge y una bona marató. Tens ja els vols i els hotels?

javipobla dijo...

Oscar ja ho pots ben dir que trituro sabatilles,pero pateixo bastant dels aquiles i no em queda cap més opció.A Paris suposo que aniré amb sportravel,falta acabar-ho de concretar.A veure si t'animes per Paris i coincidim!!

SANTI PONS dijo...

Xavi,
va, arrenca la moto que paris s'acosta, jejeje ... tens temps de sobres eh, la natacio que? hi has tornat a anar?

karli dijo...

Ostia les bambes dels Lakers!! jejeje no em fotis cas Javi es una broma per en Santi Pons,diu que tot ho veig del color dels Lakers..
Ara seriosament, jo tambè soc de bambes Nike de sempre, però jo amb les Pegasus ja faig. Si has trobat unes bambes que et van be a muerte amb elles!! a mi les Pegasus em foten unes llagues de collons de guapes!!!jejeje no no va ser culpa dels mitjons eh que les bambes van de p.m.

javipobla dijo...

Santi,la moto està gripada,jeje.L'endemá d'anar a nadar em feia mal l'abdubtor,hi tornaré dilluns amb el pull a veure que tal.

javipobla dijo...

Karli a mi tambè m'agraden més elS Lakers que els GSW.Les pegasus van de conya,jo els utilitzo per la vida diaria,portes mitjons de licra per corre o vas amb cotó?a mi els de cotó tambè em fan unes llagues espectaculars.Com tenim l'esmorzar de Cabrils?jeje.

SANTI PONS dijo...

Malparits lakermans, jejejeje ... Karli no has de contagiar a la gent, jejejeje

Oscar 1977 dijo...

Javi, entenc que estan tancades les inscripcions per Paris o que encara es pot fins els 40.000?

javipobla dijo...

Santi,no es que siga molt fan de la NBA pero els lakers sempre m'han caigut en gràcia,suposo que gracies a Magic.

Oscar,les inscripcions les van tancar fa cosa d'un mes.Aquesta marató igual que NY,Berlín i alguna més s'omplen les inscripcions rapidissimament.

karli dijo...

Tranquil Santi no t'encenguis!!!
En aquest cas lo bó si que abunda, s'ha de ser ben agrait amb l'equip que va fer saber que el millor basket es juga a EEUU...no rabiis Warrior, que teniu algun anell?
Au vinga ves pregonant la teva religió Goldensteniana...que deus ser l'unic a tot Europa,jajaja..
Perdona Javi que aprofiti el teu blog per ficar-me amb en Santi però es que el seu es un cas com el dn Copito de Nieve, es l'unic especimen del GSW,jajajajaja...

javipobla dijo...

Karli una mica de salsa ja li va bé al blog,jeje,ara estaré més atent als resultats dels GSW,així apretem al Santi,jejeje.

Pasqual dijo...

Enhorabona per la decisió d'emprendre un nou repte, t'anirè seguint pel blog.

Una abraçada !!

SANTI PONS dijo...

jejejejeje... xavi, segurament el karli té raó quan diu que segur que soc l'unic fan de GSW a europa, jejejeje ... dema juguen lakers-GSW,a veure com va perque no tinc gaires ganes d'escoltar-vos despres, jejejejeje
Xavi,mentalitzat perque aquest any has de fer un triatlo, encara que sigui un sprint, ja el farem plegats!!

Marc dijo...

Hola Xavi.
Veig que ja has tornat als entrenus!!
Endavant i molts ànims en aquest nou repte.
Gràcies per preguntar pel genoll.
He començat a preparar la nova temporada. De moment estic basant l'entreno en nedar i bici, i havia deixat una mica aparcat el correr.
Ahir vaig fer 55 min a ritme suau i no vaig notar molèsties. La cosa ja va millor!
Fins aviat!

javipobla dijo...

Pasqual tu tens algun objectiu en ment?

Santi en un futur no ho descarto pero ara mateix faría el ridicul.De moment us vindré a veure en algun que feu.

Marc m'alegro que vagis millor,poc a poc,ja t'aniré seguint a través del teu blog.