domingo, 16 de diciembre de 2007

ENTRENO MATARÓ

Buen entreno esta mañana por Mataró junto con el grupo Víctor go que están de lleno en la preparación de Barcelona.
Hemos realizado un circuito de unos 17 km por montaña con un tiempo de 1h18'.Un circuito con algunas rampas duras de pelar.Me ha servido para encontrarme con compañeros de otros retos y conocer a los nuevos con los que espero poder coincidir en muchos presenciales más.






He notado las falta de entrenos fuertes de las últimas semanas y ahora poca a poco intentaremos volver a la buena forma, lo que cuesta ponerse bien y lo poco que cuesta perder la forma!!







Una vez finalizado el entreno y abrigarnos un poco hemos estado hablando un rato para conocernos mejor entre la gente del grupo y comentar las sensaciones de cada uno.



9 comentarios:

karli dijo...

Aixi que avui heu anat a la meva ciutat natal a correr una estoneta eh? doncs deu ni dor la rasca que cardaba avui de bon matí!
Quina raó tens que costa poc en perdre el que tant costa de guanyar, però això es com els cales, tot el mes currant com animals i el dia 4 ja no et queda un duro!! es la vida amic...

javipobla dijo...

Karli molt bona la comparació,així que ets de Mataró?hi ha bones rutes per allí.Tu pots escriure al blog del Santi?no em surt la opcio dels comentaris.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
bons entrenos crack de cracks, no sé pas que he fet al blog, n'ha tocant n'ha tocant oita, a veure si ara ho arreglo .... jo ja començo a correr fresc i contenint-me no fos cas que la cagui!!! aviat et retaré! ;)

Oscar 1977 dijo...

Aprofita aquets peazo campions que tens al costat!!! Salut per a la preparació de París!!!!

Ferran Vila dijo...

Hola Javi. Moltes gràcies pels ànims. Molt bona zona per correr el Maresme, je,je.
Doncs portes una gran carrera com a maratonià, molt bon temps en el teu debut i una canya el de Barlin. Jo de moment espero acabar a BCN. Et posso un link al blog per seguirte.
Salut.

P.D.:El Pons a potinejat alguna cosa per que no es poden llegir ni deijar comentaris.

javipobla dijo...

Santi al running encara m'atreveixo a desafiar-te,jeje,al swimming i bike ni de conya.Anims i a correr.

Oscar,amb aquest grup és molt més facil d'entrenar,molt bona gent,ja tens pensada alguna marató apart de Bcn?


Ferran,a Bcn vaig "petar", em vaig fotre una ostia al muro de campionat,jeje,però el sol fet d'arribar ja veuras que gran que és.Repetiras.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
no se si apuntar-me a la mitja de paris o que fer ... em noto fresc ara a l'hora de correr pero poc a poc que no torni a recaure, dema fisio!

Pasqual dijo...

ei veig moltes cares conegudes a les fotos !! ens veiem aviat !!

javipobla dijo...

Santi poc a poc,quan és la mitja de París?a veure si en podem fer una per aquí plegats i et pago el vermout que et dec.


Pasqual com va?quins plans tens? a veure si t'apuntes en alguna cursa i fem una xerradeta.