lunes, 10 de diciembre de 2007

ENTRENOS DE RECUPERACIÓN

Vamos haciendo entrenos de recuperación.
Tres días la semana pasada a ritmo lento y cuatro para esta a ritmo un pelín más vivo. Me encuentro mucho mejor que durante la recuperación de Berlín y no hay ni rastro de dolores musculares,buena señal.Dentro de poco ya sabré en que carreras participaré durante la preparación de París, la cursa de sant Antoni de 10km seguro,servirá para empezar a sacar la carbonilla de las tuberías, y luego ya veremos que nos tiene preparado Víctor,me gustaría hacer la media de Granollers,Barcelona y alguna más.
Mañana volveré a meterme en la piscina y hacer un rato el ridículo por allí, aún tengo dolores en el pubis del pasado martes, entre lo tenso y lo mal que nado aun me haré daño.

6 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
ja veig que tens bones sensacions, jo si estic bé fare granollers!i de fer el ridicul a l'aigua res de res que tothom ha començat de zero!va que aquest any serà un any de bons resultats si la salut ens ho permet!!!!ja apreta el fred a la pobla o que?aqui encara tenim algun dia de solet pero aviat no s'hi podra viure ...jejejje

javipobla dijo...

A veure si estas recuperat i podem fer tots 2 la mitja de granollers.Aqui ja fot gel viu,al migdia al solet encara s'esta bé pero quan marxa tela...Al 2008 ens surtim,jeje.

Oscar 1977 dijo...

Javi, la cursa de Sant Antoni és superguapa i ràpida. No tinc clar encara si hi aniré o escolliré la mitja de Sitges. Aviam si coincidim... Entenc que no faràs la marató de bcn?

javipobla dijo...

Osca sant antoni vaig fer el meu debut l'any passat en una cursa,no m'havia posat mai un dorsal.Bcn no la faré perque havia de començar a entrenar just acabar de Florencia i necesitava un descans.A veure si ens veiem la cursa de Sant antoni.

karli dijo...

Javi, piano piano...
tranquil.litat que no fa res et vas fotre una bona tralla, ara mica en mica i ja veuras com tornaràs a estar a tope. Ara mateix estas castigat fisicament parlant, ja saps com va això de les maratons!!

javipobla dijo...

Karli doncs si,vaig fent piano piano i que poc a poc tot és vagi posant a puesto,inclus les ganes de correr.