miércoles, 19 de diciembre de 2007

ENTRENOS DE CALIDAD

Tras varias semanas haciendo entrenos de rodaje esta ya empezaré hacer algo de calidad, ayer y hoy 60min de trote, ayer a ritmo tranquilo y hoy un poco mas exigente.
Para mañana 40min con continuos cambios de ritmo hasta llegar al 90 por ciento de frecuencia máxima y después vuelta a la tranquilidad.
Estos son los entrenos en los que mas se sufre, pero valen la pena, el día del maratón se agradecen, pues ganas mucha fuerza.
Y para el domingo el gran partido del año, Barça-Madrid, a ver si acabamos con las dudas y les pegamos un buen repaso.
Apuesto por un 3-0.

11 comentarios:

Oscar 1977 dijo...

Vas fort, noi. París t'espera!!!
De moment estic inscrit a bcn y segur vull fer la de San Sebastián. París ja res de res i potser Empuries, pero no ho sé, crec que amb dos maratons i ben separadetes anirà millor. Mira com estic ara!!!!!
Sòc pessat, pero ohi que vas dir que aniríes a la cursa del Barri de Sant Antoni?

SANTI PONS dijo...

Xavi,
be be, n'ha trotant, al final m'inscric a fer la mitja de paris! quan vulguis fem la mitja i sino te la inventes i tot arreglat!
P.D.En quant al partit, sé que guanyarem pero en una porra he apostat 0-1, aixi si encerto que em toqui tot per mi!

robert mayoral dijo...

jo la veritat és que em conformo amb guanyar, m'es igual el resultat, és clar que un 4 o5 a 0 seria genial...

Marc dijo...

Hola Xavi!!
Veig que després del descans tornes a la càrrega!! Me n'alegro molt!
Que passis molt bones festes! Si vas a algun presencial records a tots!!

javipobla dijo...

Oscar si que em vaig apuntar a la cursa del barri de sant antoni,coincidirem o que?jo intentaré baixar de 40.

Santi,quan es la mitja de Paris?hi ha d'haver molt d'ambient,no?Jo a les porres faig el mateix que tu.


Robert un 5-0 es perillos,per la celebració ho dic,jeje.

Marc ja tornem a estar engrescats,aixo és nu no parar,si no fes tan fred per aqui dalt agafaria de tant en tant la bici pero ara mateix és impossible.Bones festes!

SANTI PONS dijo...

Xavi,
es el 2 de març, llastima que encara no pugui encarar una marató que sino la feia ... les maratons les deixo pels makines!;)

Oscar 1977 dijo...

O.k. Ens veurem!!! Ja mirarem de coincidir perque és un rotllo saber que va algun runnblogger futur sub 3h. i després no trobar-se!! Foto asegurada!!!

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

Xavi,

Un breu missatge per desitjar-te un bon Nadal al costat dels teus i que el 2008 et porti moltes victòries esportives!!!!

karli dijo...

Aquests entrenos t'exigeiexen un ou però quan acabes et sents tope orgullós de tu mateix!! i de lo be que has aprofitat el matí...
Barça-Madrid...jo es que sempre soc força pesimista i veig que no passarem de l'empat a 1, espero ekivocar-me i guanyem encara que sigui de manera injusta!!!força barça!!!!!!!!!!

SANTI PONS dijo...

Xavi,
aquesta tarda torno a trotar,de moment bé, a veure que passa .... despres de festes posa data!

javipobla dijo...

Santi,m'alegro molt,a veure si oblides la lesió definitivament.Passat festes busquem data per entrenar.

Oscar,sub 3h?encara ho veig molt lluny.Ens trobarem segur,ja quedarem d'alguna manera.

Iñigo,moltes gracies i et desitjo el mateix.Moltes gracies pel lot.

Karli guanyarem donant espectacle,igual sóc massa positiu i tot.Tens tota la raó amb lo del entreno.