jueves, 13 de diciembre de 2007

VAYA RASCA!!


Vaya cambio de temperatura que ha hecho esta semana, ayer y hoy entrenos de 60 minutos con un frío que pelaba.No sé con exactitud a cuantos grados estaba en mis salidas runneras pero bajo cero seguro.Esta mañana el coche me ha llegado a marcar -10 grados, los entrenos los intento hacer a las 4 de la tarde que es cuando se está mejor y aun da el sol.
Por lo que a sensaciones se refiere de momento muy bien, con ganas de hacer una tirada larga a ver como responde el cuerpo.Tema natación un poco aparcado durante unos días,tengo que hacer ejercicios excentricos, muscular toda la zona pélbica,glúteos y abductores sobre todo porque estoy un poco descompensado,esta lesión ya me viene de cuando jugaba a futbol y haciendo natación me han vuelto los dolores, aunque curiosamente corriendo no tengo ni una molestia.

La foto es por donde voy a correr,al lado del pantano, se puede ver como la nieve ya empieza a estar cerca.

7 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
el fred es cada dia mes considerable, costara d'entrenar ara ... baixes algun dia a barcelona? hem de fer alguna tirada suau no?

javipobla dijo...

Santi a veure si passat festes podem fer alguna tiradeta, tu ja pots començar a trotar?

SANTI PONS dijo...

Xavi,
si, ja començo, suau pero començo, ja era hora la veritat, passat festes swim + bike + running, una mica de tot!!!

javipobla dijo...

Ok,un pupurri no estarà gens malament.Poc a poc amb el running que encara tens molt de temps.

karli dijo...

Que freda te d'estar l'aigua del pantà nen! hi ha collons de fer uns llargs o què?
El Santi l'unica tiradeta llarga que fara a les festes serà una tirada llarga de cafreria pura i dura!!!

Oscar 1977 dijo...

Si noi, si que fa fret. Aquí a Olivella a les 9 del matí -4 graus!!!! Per aixó plego ara de la feina i m'han vaig a fer quelcom de rodatge amb la meva doneta i el sol que ja escalfa. Salut!!!!

javipobla dijo...

Karli, al Santi li aniria be una refrescada amb aquest pantà despres dels 5 dies de Fuerteventura.Se li pasaria la ressaca rapidament.


Oscar aprofita el sol que sino a la teva dona no li agafaran ganes d'entrenar.A veure si canvia una mica el temps.