martes, 4 de diciembre de 2007

NATACIÓN=DESASTRE TOTAL

Ya falta menos para empezar los entrenos de recuperación después de las maratones de Berlín y Florencia, el jueves haré la primera salida de unos 40 minutos. Hoy he decidido hacer mi primera sesión de natación y tengo mucha faena por delante, he tenido que hacer series de 100 metros porque iba hecho caldo y ya me costaba sacar los brazos del agua, al final me han salido 700 metros, miseria...
Ni técnica,ni respiración,ni fondo ni ná de ná. Lo mejor es que por poco que haga supongo que habrá mejora porque ahora mismo mi nivel es cero, y en contra de cuando acabas de correr que estas para el arrastre en la natación te sientes muy relajado, veremos como va en un futuro.

10 comentarios:

karli dijo...

Tranquil Javi tranquil,estas en fase de recuperació post-marató i això ja saps que et deixa una fatiga acumulada que vulguis que no es nota.
Poc a poc aniràs augmentant temps i intensitat,ja ho veuràs crack!

javipobla dijo...

Karli,merci pels anims,la natació i jo no som gaire amics,apart no l'he practicat mai,només de crio i ara és complicat agafar tecnica i aquestes coses...pero amb el temps ho intentarem,com portes la llaga?

SANTI PONS dijo...

Xavi,
el marge de millora ara sera brutal, tu tranquil i segueix els consells de la Montse que segur que et condueix bé! anims!

ESPORTISTES DE TARRAGONA dijo...

Ei,...trankil amb la natació, jo quan vaig començar fa tres o quatre mesos semblava un "pato mareado" però aviat li agafes el "tranquillo" a la respiració i a una bona coordinació. Jo, abans de la lesió del tendó combinava les sortides a correr amb dues sessions setmanals de natació de 2500 m i anava de fàbula.

karli dijo...

Totalment d'acord amb el tema natació, a mi em passa el mateix que a tu, es fa molt dificil pulir la tècnica i jo no tinc a ningu que m'assesori i encara ho veig mes complicat.
La llaga la tinc igual, ara això si demà m'agrdaria fotre alguna cosa d'esport i m'hi fotaré una doble pell d'aquelles que van tant i tant be.

Oscar 1977 dijo...

Felicitats pel temps assolit a Florència. Pensa que tres maratons sòn moltes puntes de forma a la temporada. Si afil.les una mica retallaràs molt de temps, t'ho asseguro. Una salutació molt gran.

TriSident dijo...

Xavi!!!! ja et veig pillat pel tri.Per nadar no et preocupis,sempre et pots possar "manguitos".Serà aquest any el teu debut tri?.
Si tens algun dubte,ja ho saps passat pel blog i algú et contestarà.
Cuida´t.
Salut i pelas

javipobla dijo...

Santi, seguiré consells tot i que la natació de moment me la prenc amb molta calma.

Iñigo,més o menys faré com tu,intentaré anar-hi un parell de cops a la setmana,pero no crec que faci tants metres com tu.


Karli,el compeet va molt bé,suposo que ja l'has degut probar algun cop,o sino remeis de la iaia!!com l'aigua amb sal...

Oscar,aquest és el meu primer any al running i nomes pensava en fer Bcn per dir que havia fet una marató,i al final mira...ara tinc clar que un parell a l'any com a maxim,moltes gràcies per participar al meu blog.


Fredy,no crec pas que debuti amb un TRI aquest any,potser en un futur,apart dels manguitos hauria de posar rodetes a la bici.jeje.Ens veiem crak.

robert mayoral dijo...

la natació és dels esports més desagraits,sino practiques perds molt ràpid, i si comences de zero,costa agafar-li el truquillo....mica en mica!"

javipobla dijo...

Robert,aniré fent poc a poc a veure que tal se'm dona,ja m'han dit que m'ho prengui amb calma.Merci pels consells.