lunes, 29 de octubre de 2007

DESCANS PER LESIÓ

Doncs després d'haver estat uns quants dies amb dolors musculars, ahir ho vaig acabar de rematar, contractura al bessó, una setmana de repòs.
Divendres a l'acabar l'entreno vaig notar unes petites molèsties al bessó, em vaig posar pomada i l'endemà ni rastre dels dolors, però diumenge a la cursa del Mediterrani quan portava 1km dels 26 que havíem de fer em van tornar els dolors, vaig aguantar fins al km5, i vaig pensar que no tenia cap sentit estar patint i forçar una lesió que hauria pogut estar molt més greu. Així doncs vaig tornar caminant fins al punt d'arribada de la marató i així podria veure arribar al Víctor, el Sergi, el Pevo i el Rafa, que ens va donar tota una sorpresa al fer la marató complerta, doncs tenia previst fer una tirada de 32km.
Va ser molt emocionant veure arribar al Víctor en primera posició i amb la seva filla en braços.Un crak en molts sentits.
El Sergi amb 2h54", el Pevo amb 3'09" i el Rafa amb 3'32" van fer un paperàs.Felicitats.
Jo ara em poso en mans de la fisió i a recuperar-me el més aviat possible.



Arribada del crak.

6 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
No et preocupis que segur que et recuperes rapid, una mica de paciencia, encara et quedaran dies per entrenar!!! fisio i sobretot molt molt gel ... molts anims i ja et vaig seguint a veure com vas anant!Foteras un molt bon paper a Firenze, tranquil!!!

javipobla dijo...

Santi moltes gràcies pels ànims,ara toca cuidar-se i a Firenze a fer el que es pugui que de curses n'hem de fer moltes.

Pasqual dijo...

Cuida't i ánims !! :-)
ens veurem aquest cap de setmana ??

javipobla dijo...

Pasqual,no crec que vagi a Girona,tinc 3 hores d'anar i 3 de tornar,matada total.Apart, estic pendent del que em dirà avui la fisio.Gràcies pels anims!

SANTI PONS dijo...

Xavi,
com ha anat avui el fisio?va, tingue'm al corrent!encara tens marge per entrenar,tranquil!

javipobla dijo...

La cosa va anant millor,peró no tot lo ràpid que m'agradaria.Avui sessió de NBA?