lunes, 22 de octubre de 2007

ENTRENOS FIRENZE


Falten 5 setmanes per la marató de Florència i les sensacions no acaben de ser massa bones.
Dissabte entreno de qualitat amb sèries de cambis de ritme, més o menys bé.
El Diumenge vaig fer l'entreno amb tot el grup a la carretera de les aigues, havíem de fer un entreno de 28km a ritme molt tranquil, però a l'hora de la veritat la cosa va ser ben diferent.
Amb el grup que em vaig ajuntar vam fer els primers 9 km a 4'40, però a partir d'aquí vam anar fent una progressió fins fer-los a 4'10.

Vaig passar moments bastant dolents, on el cos no anava i els isquios em feien bastant de mal, pensava que tindria més bones sensacions...o sigui que no queda una altra que descansar bé quan toqui i apretar més en els entrenaments.

L'ambient un cop més va ser genial, aquest cop no ens vam quedar gaire estona xerrant perquè hi havia un caos de gent brutal, però l'estoneta de "tertulia" no va faltar.


4 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
anims que ho fas molt bé!ves a disfrutar,recupera't bé i ho faras de collons, segur!i el nedar que? ja hem engegat o que? aquesta tardor hem d'organitzar una sortida amb bici, que et sembla?

javipobla dijo...

Santi,estic fent les gestions per poder anar a nedar, perquè necessito un certificat del metge, així ens surt gratis,jeje.
La sortida amb bike o bici de carretera? tot i així veig complicat poder seguir amb algú,doncs el meu nivell és bastant dolent.

SANTI PONS dijo...

Xavi,
no pateixis que es tracta de fer un passeig i disfrutar ... jo no agafava una bici desde feia 15 o 16 anys en serio i ara em costa molt pero no em queda altre remei que fotri pebrots,jejeje ... sempre vaig amb bici de carretera pero vamos si es bike ho solucionem ... ja organitzarem algo, primer firenze,després ja organitzem algo,bici,runing, el que sigui, el cas es fer alguna cosa i que els entrenos es facin mes entretinguts!

javipobla dijo...

hi estic d'acord,fa farem una bona sortida i de pas et pago el vermout,jeje.