miércoles, 17 de octubre de 2007

SETMANA 2 POST BERLIN

Un altre entreno més per agafar la millor forma possible de cara a Florència, 60 minuts a ritme bastant viu amb una mitja de 145 puls.
Noto que pujo de pulsacions més fàcilment que durant la preparació a Berlín, suposo que encara no he recuperat suficient, encara que les sensacions són bastant bones.
El pròxim dia 28, alguns dels companys que vaig tenir en la preparació de Bcn07 estaràn fent la marató de Venècia, els hi desitjo tota la sort del món i que disfrutin moltíssim.
He aprofitat per mirar que tal està aquesta marató,perfil,ambient,etc... i de pas he mirat altres maratons de diferents paisos i m'he quedat parat de la gran quantitat que se'n fan cada mes.Una bogeria.

Penjo alguns logos de les maratons que m'agradaria fer en un futur.


6 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
Poc a poc aniràs baixant de pulsacions .. mira aquest link que tinc, t'interessarà .. hi surten mitjes i maratons de molts llocs ...
http://www.mediamaraton.net/carrerasexterior.html

Aquest altre link es el de la marató de milano, té bona pinta, aquest any es l'1 de desembre
http://milanocitymarathon.gazzetta.it/percorso.shtml

Per cert,el dia 29 crec que em trobaré amb un paisà teu a la inauguració d'un centre,el paisà és al que tu li dius litos ... jeje

javipobla dijo...

Si es a un centre d'Igualada igual ens trobem els 3.
Moltes gràcies pels links,després me'ls miro.

SANTI PONS dijo...

Xavi,no n'estic segur però em sembla que si que puja, el centre es on vaig jo a recuperació,un centre que té el juanjo Brau a la capital berguedana ...

javipobla dijo...

No em referia al mateix, pero si és del juanju Brau per poc que pugui hi anirà segur.

Jana!!! dijo...

Javi!!!!!
no sabia que tenies aixo per aqui!! quina gràcia.. així almenos sabrem una ica més de la teva vida... que no se't veu el pèl!!!

Weno bunic, molts animsss, que segur que la pròxima et surt millor que les dos primeress!

Estem molt orgullosos de tuu!!! jajja!!! lo típic que es diu...

Un besito bunic!! ens veiem per Pobla!

javipobla dijo...

Hola Jana!
ja veus, per aqui em podreu controlar una mica mes,jeje.
Pensaba que t'ho havia dit això del blog.ens veiem per Pobla!