miércoles, 10 de octubre de 2007

SETMANA REGENERATIVA

Poca cosa a explicar d'aquesta setmana, ahir 50 minuts a ritme suau i sensacions bastant dolentes, físicament encara em trobava cansat de l'esforç de la marató, pulsacions bastant altes pel ritme que portava i alguns dolors musculars. Avui la cosa anat bastant millor, 60 minuts i ni rastre de les molèsties musculars, es curiós el canvi que pot donar el cos en 24 hores.
Demà més trote a ritme suau i a veure si puc acabar de recuperar les mateixes bones sensacions que vaig tenir en la preparació de Berlin.

Penjo algunes de les meves fotos preferides del cap de setmana a Berlin.


Amb la Montse, sense ella tot això seria impossible.



Exemple del que va ser el cap de setmana.
Juanan i Jordi capdevila. 2 bellíssimes persones.



Un cop acabada la cursa, Xavi, Jordi, Pere, Enric,
amic de l'Enric, Boada i jo.

5 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
Poc a poc aniràs agafant ritme ja veuràs, es questió de dies!!! quina enveja sana que puguis anar fent maratons! espero al 2008 fer-ne alguna, ja mirarem de coincidir, encara que ja sé que et perderé de vista aviat, jejeje

javipobla dijo...

Santi,a veure si en podem fer una de plegats i penjem les fotos al blog, estaria molt be.En parlem al vermout!

SANTI PONS dijo...

Perfecte Xavi, m'hauras de donar informació sobre els Victor Go també i ja m'explicaràs com t'ho combines per fer els entrenos!!!

javipobla dijo...

ok santi,qualsevol cosa que vulguis saber ja saps...encantat d'ajudar-te

SANTI PONS dijo...

Ok Xavi, moltes gràcies!