martes, 16 de octubre de 2007

ENTRENAMENTS FLORÈNCIA

Aquesta setmana ja tornem a la normalitat pel que fa als entrenaments Victor go, pràcticament seguirem els mateixos entrenos que la resta del grup.
Ara fa 10 setmanes que van començar el entrenos, els repescats de Berlín després d'una setmana bastant suau pel que fa als ritmes d'entrenaments tornarem a fer sessions més fortes i amb un dia d'entreno de qualitat.
La setmana passada vaig fer 55km en 4 dies, amb una tirada llarga de 19km i vaig recuperant les bones sensacions.
L'altre dia vaig estar mirant el perfil de la marató de Florència i vaig veure que és negatiu, acaba en una altitud més baixa de la que comença, així doncs, sinó vaig equivocat en cas de que hi hagués récord mundial no seria vàlid.Els 5 primers km són de baixada i després va planejant amb alguna petita pujada.

Penjo el mapa del circuit:


2 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
i tu em dius que jo em foto tutes? no et quedes curt tu eh!ves a Florència a passar-t'ho bé, disfruta de la cursa i no t'atavalis per la marca perquè a Berlin vas fer una marca de coll...
A més, Florència s'ha de disfrutar que és una ciutat molt guapa!!
Molts ànims

javipobla dijo...

Santi no crec que vagi a buscar marca a Florència,més que res la faig per no perdre la forma agafada fins ara i arribar en molt bon estat a la marató de Bcn.