viernes, 5 de octubre de 2007

ÈXIT VICTOR GO!


Normalment es diu que la marca no ho és tot en una marató, hi realment és cert, darrere de cada integrant del grup hi ha un esforç, una dedicació absoluta i moltes hores de sacrifici que de vegades el dia "D" pels motius que siguin no es veu reflexat, és per això que un no s'ha d'obssesionar en una marca, perquè més tard o més aviat si el teu treball és constant segur que acabarà caient.
Però a Berlín va ser un èxit que segons el Víctor difícilment es tornarà a repetir, dels 21 íntegrants que hi vam anar 18 vam fer marca personal, i els altres 3 es van quedar a escasos minuts.
En el meu cas vaig retallar 23 minuts la meva marca, però espero que hi hagi maratons que no superi el meu temps anterior, això voldrà dir que encara estaré disfrutant d'aquest esport sense viure de la "marquitis", perquè no ens hem d'oblidar que correm per disfrutar de l'esport.

Però com que a Berlín vam disfrutar de l'esport i les marques van acompanyar, doncs l'alegria va ser doble, aquí poso les marques de tots els íntegrants del Víctor go berlin07.


Víctor Gonzalo: 2h21'55''
Juanan López : 2h 42'48"
Pere Alvarez :2h 49'22"
Marc Benages :2h 57'00"
Dani Nomdedeu:3h05'26"
Xavi Martínez: 3h15'30"
Javi Pérez : 3h16'37"
Enric Santos : 3h22'43"
Jordi Capdevila:3h23'45"
José Fco Canca:3h23'59"
Joanlluis Quer: 3h24'05"
Toño : 3h34'58"
Josep Anguila : 3h35'54"
Vicenç Chamorro:3h52'33"
Iratxe Etxeberria:3h52'37"
Miguel Angel :3h57'06
Hugo Esteba : 3h59'02"
Silvia Caminero:4h06'49"
Rosa :4h15'52"
Tere :4h15'52"
Máximo :5h37'36"

3 comentarios:

SANTI PONS dijo...

Xavi,
jo ensenyar-te'n? pobre de mi! jo no en tinc ni idea, menys mal que tinc un company que neda bastant bé ... a partir de novembre aniré un parell de cops per setmana al cn sallent a que m'ajudin, jejeje ... pero vamos, tot el que aprengui i tant que t'ho explicaré, faltaria més! ara he començat amb la tècnica i em costa bastant, fins ara nomes havia fet volum, metres i metres ... en aquests ultims 28 dies en porto acumulats 32000, pero bueno, n'ha fent i paciència ... tu el que has de fer es ensenyar-me a correr, jejeje ... ets un CRACK!!!!

Anónimo dijo...

Hei, molt bé tiu!!!!! Felicitats!!!

Bueno ens veiem per aquí i ens expliques les azanyes!!!!!! Que vagi molt bé, Loles.

javipobla dijo...

Santi el volum sgur que t'anirà de conya, desprès hi poses entrenos de qualitat i segur que tindras un nivell bonissim,no?

Loles,moltes grácies, ja us explicaré ja,que encara estic de subidón i m'haureu de demanar que calli,jeje.